سرهنگ ماهانی در اردوگاه شهید باهنر:

نزدیک به چهارصد هزار دانش آموز سالیانه به میدان تیر می‌روند/ مجموعه بسیج بالای 22 میلیون جمعیت دارد

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی گفت: نزدیک به چهارصد هزار دانش آموز به میدان تیر می‌روند و دست به اسلحه می‌شوند که اگر درس آمادگی دفاعی و اقدامات تشویقی مانند کسر خدمت در نظر گرفته شود و در دیدگاه وزیر محترم آموزش و پرورش گنجانده شود بسیار موثر خواهد بود.

نزدیک به چهارصد هزار دانش آموز سالیانه به میدان تیر می‌روند/ مجموعه بسیج بالای 22 میلیون جمعیت دارد
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، "سرهنگ علی صابر ماهانی" رئیس سازمان بسیج دانش آموزی در هشتمین همایش مسئولین استانی ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد اظهار شد: نزدیک به چهارصد هزار دانش آموز به میدان تیر می‌روند و دست به اسلحه می‌شوند که اگر درس آمادگی دفاعی و اقدامات تشویقی مانند کسر خدمت در نظر گرفته شود و در دیدگاه وزیر محترم آموزش و پرورش گنجانده شود بسیار موثر خواهد بود.
 
وی ادامه داد: جمعی که در همایش شرکت کردند با حضور خود مورد ارزیابی قرار گرفته و قدرت و ضعف خود را درمی‌یابند و این یک همایش تشکیلاتی بوده و هیچ کاری بدون تشکیلات پیش نمی‌رود و نظام جمهوری اسلامی بر اساس تشکیلات پیش رفته است.
 
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی با اشاره به اینکه مجموعه بسیج بالای بیست و دو میلیون جمعیت دارد که باید از این جمع باشکوه بهره برداری کرد تاکید کرد: برای پشتیبانی مجموعه بسیج باید همه دستگاه‌ها حمایت کنند و همه زیر بار منت معلمیم و در بحث امیدان، پویندگان و پیشگامان، معلمان نقش آفرینی می‌کنند و هرجا جوان باشد امید و پشتکار است.
 
سرهنگ ماهانی گفت: 503372 نفر به اردوهای راهیان نور اعزام شدند که این جمعیت از نیم میلیون تجاوز کرده که نشان از پشتکار همه نهادهای همکار در این مجموعه می‌باشد.
 
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی با اشاره به بحث تعالی مدیریت به عنوان یک طرح مناسب که در کیفیت بخشی مدیریت مدارس ایفای نقش می‌کند تاکید کرد: کار مدیر مدرسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و باید در این بخش گام برداریم و برای حل مشکلات و حل مسائل حرکت کنیم.
 
وی اظهار داشت: ما 105 هزار مدرسه داریم که تنها شصت هزار مدرسه بسیج دانش آموزی دارند و باید بسیج دانش آموزی در تمام مدارس حضور یابد( و این خواسته ما از وزیر آموزش و پرورش است).
 
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی در پایان خاطر نشان کرد: همه مدیران استانی در بخش‌های مختلف ستاد هماهنگی دارند و این هماهنگی باید کاملا در فضای تشکیلاتی قرار بگیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: سازمان ، باشگاه ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار