فانی در هشتمین همایش مسئولان بسیج دانش‌آموزی عنوان کرد:

اخلاص در عمل و حضور در صحنه از ویژگی‌های بسیجی است

وزیر آموزش و پرورش گفت: اخلاص در عمل، حضور در صحنه و صاحب اراده و همت بلند از ویژگیهای بسیجی از دیدگاه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله) است.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در هشتمین همایش مسئولان استانی ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی که امروز(یکشنبه) در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد با اشاره به ویژگی‌های بسیجی از منظر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله)، اظهار کرد: ویژگی‌های بسیجی برای همه ما تذکر، درس و راهنمای عمل است تا بتوانیم به معنای واقعی کلمه یک بسیجی باشیم.
 
وی در ادامه افزود: اهل ارتباط با خدا بودن ، اخلاص در عمل، اهل کار برای رضای خدا بودن، گمنامی و بی‌نشانی، حضور در صحنه، عمل مجاهدانه، زندگی شهادت طلبانه، تلاش خالصانه و مومنانه، صاحب اراده و همت بالا، پیش رو بودن و خط شکنی، دغدغه مندی و مسئولیت پذیری، آرمانهای تؤام با عمل‌گرایی، اعتدال‌گر ایی، نظم و انضباط و فعال و با نشاط بودن از جمله ویژگیهای بسیجی از دیدگاه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله) است.
 
فانی ادامه داد: باید در بسیج دانش‌آموزی نسبت به شناخت فرهنگ بسیجی گام برداشته و تلاش کنیم که دانش‌آموزان با این فرهنگ آشنا سازیم.
 
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بسیج یک فرهنگ است و باید این فرهنگ را در دانش‌آموزان نهادینه کنیم، گفت: معاونت پرورشی و فرهنگی و بسیج دانش‌آموزی باید بخشی از فعالیتهای خود را به شناخت ویژگی‌های فرهنگ بسیجی اختصاص دهند و تلاش کنند که این فرهنگ را در ذهن دانش‌آموزان نهادینه سازند.
 
وی در ادامه افزود: یادگیری زمانی در دانش‌آموزان اتفاق می‌افتد که منجر به تغییر در رفتار وی شود بنابراین لازمه تغییر در رفتار تغییر بر دانش، بینش، رفتار فردی و رفتار گروهی است و این تغییر در رفتار گروهی می‌تواند جامعه را متحول کند.
 
وزیر آموزش و پرورش در پایان گفت: از برگزاری اردوهای راهیان نور که با دقت و سلامت انجام شده تشکر می‌کنم همچنین امیدواریم با همفکری و همدلی اجرای قانون و آموزش آمادگی دفاعی را به نتیجه برسانیم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: همایش ، حضور ، بسیجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
mohamad
۱۱:۴۹ ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
salam
lotfan pygiri konid chera moavgat fargangian pardakht nemishe
va chera vaghti migan pardakht shod 2 hafteh bad be hesab farhangian variz mishe
آخرین اخبار