سردار سلیمانی در اردوگاه شهید باهنر مطرح کرد؛

تعداد دانش آموزان شهید به اندازه تعداد شهدای ارتش

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: 36 هزار دانش آموز در دوران دفاع مقدس شهید شدند که این تعداد شهید تقریبا به اندازه شهدای ارتش دلاور ماست که 48 هزار شهید تقدیم انقلاب کردند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، "سردار غلامرضا سلیمانی" فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در هشتمین همایش مسئولین ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد اظهار داشت: 36 هزار دانش آموز در دوران دفاع مقدس شهید شدند که این تعداد شهید تقریبا به اندازه شهدای ارتش دلاور ماست که 48 هزار شهید تقدیم انقلاب کردند.
 
وی ادامه داد: 36 هزار دانش آموز در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند که 5هزار و 600 شهید دانش آموز و 600 شهید فرهنگی که معادل 15 درصد شهدای دانش آموز است از استان اصفهان می‌باشد.
 
فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان با اشاره به راهبردهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب گفت: چیزی که در گذشته باعث ایجاد هماهنگی و بسترسازی شده شاید این ضرورت را گوشزد کند که باید با یک هماهنگی و انسجام کامل تر ورود کنیم و خلاهای موجود در این بخش را پر کنیم.
 
سردار سلیمانی اظهار داشت: جلسات ستاد پشتیبانی مرتبا تشکیل شده و همه ملزمند در زمان مقتضی متناسب با دستور جلسات شرکت کنند و از جامعه هدف استان اصفهان و از 750 هزار دانش آموز 64 هزار نفر ساماندهی شدند و تمام واحدهای دانش آموزی مسئولیت را خود به عهده گرفته‌اند حال آنکه در گذشته مسئولیت‌های واحدها به عهده فرهنگیان بود.
 
وی با اشاره به اهمیت تعلیم و تعلم قبل از دوران دبستان یادآور شد: در بعضی کشورهای آسیای جنوبی شرقی تربیت قبل از دبستان شروع می‌شود.
 
فرمانده سپاه صحب الزمان استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: اردوهای راهیان نور با استقبال گسترده مواجه شده اما تنگناهای مالی وجود دارد که می‌توانیم با کمک سازمان‌های آموزش و پرورش و وزارتخانه‌ها و معاونین وزیر ایفای نقش بیشتری در این باره انجام شود و ظرفیت سازنده استان‌ها با قدرت بیشتری ادامه یابد.

انتهای پیام/
برچسب ها: سپاه ، ارتش ، دفاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسین گل چشمه
۱۹:۱۶ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام یادشون گرامی
روحشون شاد باشه ان‌شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
روحشون شاد باشه
Iran (Islamic Republic of)
همتی زاد
۰۰:۲۷ ۱۷ دی ۱۳۹۷
سلام
یادشون رو گرامی میداریم ان شا الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۰۹ دی ۱۳۹۶
روحشون شاد یادشون گرامی
آخرین اخبار