تقدیر رئیس جنبش اصلاح و وحدت لبنان از سخنان سید حسن نصرالله

رئیس جنبش اصلاح و وحدت لبنان با تقدیر از سخنان سید حسن نصرالله گفت : تو در زمانه ای که جهل و نادانی است ، حکیم می‌باشی.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری النشره، شیخ ماهر عبدالرزاق، رئیس جنبش اصلاح و وحدت لبنان در سخنانی با تقدیر از سخنرانی روز گذشته سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، گفت: تو حکیمی در زمانه ای که جهل ونادانی است؛ قوی هستی در مقابل ظلم و استبداد و با صداقت از لبنان و منطقه در زمان شکست، دفاع می‌کنی.

وی در ادامه سخنان خود گفت که نصرالله عادل است و ما به سخنان او ایمان و اعتماد داریم.

وی با تشکر از واقعگرایی و صراحت و شجاعت سخنان دبیرکل حزب الله لبنان، گفت: هنگامی که سید حسن نصرالله از آمادگی حزب الله برای دفاع از لبنان و جهان عرب و اسلام و نیز محقق ساختن پیروی بزرگی در صورت جنگ با رژیم صهیونیستی سخن گفت، قلب‌های ما شاد و خوشحال گردید و مادامی که رهبری مانند سید حسن نصرالله در میان ماست، امید ما به پیروزی بر دشمن است.

عبدالرزاق همچنین از تمامی جنبش های مقاومت در سراسر جهان خواست تا یکپارچه باشند و در ارتباط با کشورهایی که حمایت از مقاومت می کنند بوده و از آنها خواست تا پروژه آمریکایی-صهیونیستی در منطقه را ناکام گذارند.

وی همچنین از ملت‌های عربی و اسلامی خواست تا سخنرانی سید حسن نصر الله را با زبان پیروزی و کرامت بخوانند .

وی در ادامه سخنان خود همچنین گفت که سخنرانی سید حسن نصرالله سخنرانی تاریخی در سطح جهان عرب و نیز درگیری های با دشمن صهیونیستی بوده ؛ چرا که جهان عرب را بر مسیر صحیح خود قرار داد.



انتهای پیام./.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار