دبیر فدراسیون تیروکمان با تاکید بر برنامه ریزی برای حضور ریکرو ایران در المپیک 2016 ریو گفت: ریکرو از ابتدا هم در برنامه های ما برای اینچئون نبود.

احمد صاحبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد نتایج ضعیف ریکرو در جایزه بزرگ توضیح داد: نگاه فدراسیون تیروکمان به رشته ریکرو، نگاه به المپیک 2016 ریو است. از ابتدا هم ریکرو در برنامه های اینچئون برای ما نبود اما در راستای آماده سازی تیم به جایزه بزرگ هم اعزامشان کردیم.

وی ادامه داد: بیشترین هدفگذاری ما برای اینچئون روی رشته کامپوند بود که حتی مراحل اول مسابقات جهانی هم برای این تیم حکم آماده سازی اینچئون را داشت. از طرفی بیشتر تیم های قدرتمند آسیایی به خاطر بازی های اینچئون در جایزه بزرگ جمع شده بودند و ما هم به همین دلیل به جای اعزام تیم به لهستان، تصمیم به شرکت در جایزه بزرگ گرفتیم. 

همه قدرت ها منهای چین در جایزه بزرگ بودند

صاحبی گفت: جایزه بزرگ محک خوبی برای تیم کامپوند ما بود. تمام تیم های قوی به جز چین هم در چین تایپه حضور داشتند. تیم کامپوند ما به آن شکلی که می خواستیم نتیجه گرفت. نگاه ما به ورزشکاران این رشته مدالی نیست بلکه به شکل امتیازی آنها را ارزیابی می کنیم که از این جهت هم روند رو به رشدی دارند. قیدی، کاظم پور، رنجبر و عابدی همگی عملکرد قابل قبولی از خود نشان می دهند.

صاحبی در مورد شکایت هایی که از مربی کره ای تیم ملی به گوش می رسد تاکید کرد: بعد از 7 ماه هنوز زود است که در مورد این مربیان نظر بدهیم. مربی کره ای پیشینه ای دارد که حتی به حضور در تیم ملی کره به عنوان ورزشکار برمی گردد. ضمن اینکه از سال 2001 مربیگری کرده و تاثیرگذار بوده است. در مورد کارهای زیرساختی و پایه ای او حرفه ای نیست که بعد از 7 ماه نظر بدهیم. امیدوارم با فرصتی که به او می دهیم به کار تیروکمان ما کمک کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیروکمان ، صاحبی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار