یانیک سینر مرد شماره یک تنیس دنیا از رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس انصراف داد.

یانیک سینر ایتالیایی مرد شماره یک تنیس جهان از حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس انصراف داد. این تنیسور که از بخت‌های اصلی کسب مدال در بخش انفرادی محسوب می‌شد، به دلیل التهاب لوزه قادر به حضور در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس نیست.

 بدین ترتیب اولین حضور مرد شماره یک تنیس جهان در رقابت‌های المپیک و رویای کسب مدال او، چهار سال به تعویق افتاد. یانیک سینر در حال حاضر با ۹۵۷۰ امتیاز و با اختلاف نسبت به نواک جوکوویچ، مرد شماره یک تنیس جهان است. با این حال، این تنیسور ایتالیایی همچنان در حسرت حضور در المپیک باقی مانده است.

ستاره ۲۲ ساله ایتالیایی با اعلام این خبر در اینستاگرام خود نوشت: «متاسفانه باید اطلاع دهم که نمی‌توانم در بازی‌های المپیک پاریس شرکت کنم. بعد از یک هفته تمرین خوب در زمین خاک، احساس ناخوشایندی به سراغم آمد. چند روزی استراحت کردم و دکتر در حین معاینه متوجه التهاب لوزه شد و به شدت توصیه کرد که بازی نکنم.»

او افزود: «از دست دادن المپیک یک ناامیدی بزرگ برای من است، زیرا یکی از اهداف اصلی من در این فصل بود. من بی‌صبرانه منتظرم بودم تا افتخار نمایندگی کشورم در این رویداد بسیار مهم را داشته باشم. برای همه ورزشکاران ایتالیایی که از خانه آنها را حمایت خواهم کرد، آرزوی موفقیت دارم.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار