عزیزپور گفت: می‌خواهیم ظرفیت‌ها را در خصوص ایجاد کورت شیشه‌ای افزایش دهیم و به استاندار‌های جهانی نزدیک شویم.

امیر عزیزی پور رئیس فدراسیون اسکواش در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در مراسم اختتامیه لیگ برتر اسکواش گفت: روز پایانی مسابقات لیگ برتر در مجموعه ورزشی مهرآیین تهران برگزار شد. مسابقات شرایط خوبی را دارا بود و مراسم اختتامیه هم امروز برگزار شد.  

وی ادامه داد: مسابقات در سه مرحله و با حضور شش تیم در بخش آقایان و پنج تیم در بخش بانوان برگزار شد. من امیدوارم در سال آینده با ظرفیت بیشتر و با حضور تیم‌های بیشتری لیگ را برگزار کنیم. از طریق سازمان لیگ ارتباطات خوبی گرفته شده و در سال‌های آینده تیم‌های افزایش خواهند یافت. جمع بندی که به من دادند این بود که مسابقات از سطح کیفی خوبی برخوردار بود و رقابت نزدیکی بین تیم‌های دوم سوم بود.

عزیزی پور در باره کورت های شیشه ای استاندارد در ایران گفت: در کل کشور تنها ۲ کورت چهار طرف شیشه‌ای داریم. یکی از استان یزد و یکی هم  در استان تهران داریم و این می‌تواند شرایط بهتری را برای پوشش تصویری رقابت‌ها داشته باشد و امیدوارم بتوانیم ظرفیت‌ها را در خصوص ایجاد کورت شیشه‌ای افزایش دهیم  و به استاندار‌های جهانی نزدیک شویم.

گفتنی است، مسابقات لیگ برتر اسکواش با قهرمانی تیم پالایش نفت آبادان در بخش مردان و تیم الماس کویر حدید یزد در بخش زنان به پایان رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار