تجاوز رژیم صهیونیستی به نوارغزه، آخرین حلقه از تلاشی جدی از جانب غرب استعمارگر، اسرائیل و قطر، برای نابودی کامل مقاومت بوده است؛ در همین راستا، می توان تاکید کرد که جنگ تروریستی علیه سوریه که تمام طرف های حاضر در غزه، در آن جنگ نیز مشارکت داشته اند، مقدمه ای بود برای تجاوز به غزه.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه "تشرین"؛ تجاوز رژیم صهیونیستی به نوارغزه، آخرین حلقه از تلاشی جدی از جانب غرب استعمارگر، اسرائیل و قطر، برای نابودی کامل مقاومت و یا حداقل تضعیف آن و نیز اخراج ملت فلسطین از وطن خود و اطمینان بخشی به رژیم صهیونیستی بوده است.

در همین راستا، می توان تاکید کرد که جنگ تروریستی علیه سوریه که تمام طرف های حاضر در غزه، در آن جنگ نیز مشارکت داشته اند، مقدمه ای بود برای تجاوز به غزه، با این عقیده که نابودی دولت سوریه، مساوی است با نابودی مقاوت در لبنان و غزه.

به همین دلیل، این هجوم تروریستی، هجومی بی سابقه در تاریخ سوریه بوده و گنیجینه های مالی سعودی، قطری و انبارهای سلاح غربی و اسرائیلی به سمت این گروه های تروریستی، سرازیر شد؛ گروه هایی که از سراسر جهان گرد آمده و به پیشرفته ترین سلاح ها مسلح شدند و از طریق مرزهای ترکیه و اردن، وارد سوریه شدند. 

همچنین، در آغاز، پیش بینی می کردند، طی چند هفته، دولت سوریه را سرنگون خواهند کرد و این چیزی بود که آمریکایی ها و فرانسویان، آشکارا اعلام کردند و برنامه هاس خود را بر اساس آن تنظیم کردند.

اما، پس از آنکه از قطعیت شکست جنگ تروریستی خود در سوریه مطمئن شدند، سریعا و با سوء استفاده از شرایط، به جنگ علیه غزه شتافتند که برخی از این حقیقت ها را مسوولان عربی و اسرائیلی فاش کردند و چه بسا، اظهارات کلینتون در خاطرات خود، برای اثبات این مدعا، کافی باشد.

همچنین، مورخان، به زودی در تاریخ ثبت خواهند کرد که آل سعود، قطر و اسرائیل، همگی در کشتار اهالی غزه و سوریه شریک بودند؛ تاریخ ثبت می کند، ولی ملت ها هرگز سازش نخواهند کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار