عضو انجمن بهره‌وری ایران گفت: سرمایه‌گذاری هدفمند و استفاده هر چه بهتر از نهادها ضمن ارتقای بهره‌وری در کشور موجب تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی می‌شود.

صدیقه حسینی صفا در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در رابطه با نقش بهره‌وری در تحقق اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: برای تحقق این اهداف مورد نظر باید هرچه بهتر از نهاده‌ها بهره برد که لازمه آن مدیریت صحیح است.

وی ادامه داد: در دنیا اصولا کشورهای پیشرفته برنامه‌های توسعه‌ای خود را بر مبنای مفاهیم و اقدامات بهره‌وری تنظیم می‌کنند.

عضو انجمن بهره‌وری اضافه کرد: خوشبختانه در کشور ما نیز در تنظیم برنامه‌چهارم توسعه به بهره‌وری توجه جدی شد اما برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی باید سرمایه‌گذاریها را هدفمند سازیم.

حسینی‌صفا با بیان اینکه سازمان‌های مختلف به شیوه‌های گوناگون می‌توانند موجب افزایش بهره‌وری شوند، گفت: در عمل با قدرتمند کردن سازمان ملی بهره‌وری که متولی امر است، می توان برای پایش، فرهنگ‌سازی و پیشبرد بهره‌وری سرمایه‌گذاری کرد.

وی خاطرنشان کرد: تهیه برنامه عملیاتی مستقل از بودجه برای ارتقای بهره‌وری با مدیریت صحیح در هر سازمانی یک استراتژی قابل قبول است.  

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار