نماینده مردم شهرستانهای گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای برنامه تحول نظام سلامت موجب کاهش دغدغه‌های درمانی و افزایش رضایتمندی مردم شده است.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا،  حجت الاسلام و المسلمین  محمد رجایی در حاشیه بازدید از بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: خوشبختانه برنامه تحول نظام سلامت، آثار بسیار مثبتی در زمینه کاهش هزینه‌ها و خدمات دهی به بیماران داشته است.

وی، تامین سلامت مردم را یکی از وظایف دولت در نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و تصریح کرد: امیدواریم با اجرای درست و مستمر برنامه تحول نظام سلامت، ضمن اجرای بخشی از قانون اساسی که به درستی اجرا نشده است، زمینه تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "بیمار به جز درد بیماری، دردی نداشته باشد" محقق شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجرای این طرح، نقش بسیار خوبی در کاهش آلام مردم داشته است، تصریح کرد: دستاوردهای اجرای برنامه تحول نظام سلامت می‌تواند موجب افزایش انگیزه برای نمایندگان محترم مجلس باشد تا سال آینده نیز با اختصاص اعتبارات مناسب، زمینه استمرار این برنامه موفق را فراهم نمایند.

وی، سلامت را یکی از دغدغه های اصلی و همیشگی نمایندگان مجلس برشمرد و ضمن ابراز خرسندی و رضایت از وضعیت اجرای برنامه تحول نظام سلامت در بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گناباد، اظهار داشت: خوشحالم که ثمره کار مجلس در اختصاص اعتبارات مناسب به حوزه سلامت را در اینجا دیدم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار