ابراهیم منیر دبیرکل سازمان بین المللی اخوان‌المسلمین درباره احتمال ممنوعیت فعالیت و حضور اخوان‌المسلمین در انگلیس هشدار داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  "بی‌بی‌سی عربی" روزنامه تایمز چاپ انگلیس  در خبری به نقل از "ابراهیم منیر" دبیرکل سازمان بین المللی اخوان‌المسلمین نوشت که وی هشدار داده است که درصورت امضای ممنوعیت فعالیت و حضور اخوان‌المسملین در انگلیس ، این کار باعث عواقب بدی خواهد شد.

این روزنامه در شماره امروز خود به نقل از ابراهیم منیر نوشته است : اگر چنین ممنوعیتی به امضا برسد ، باعث می‌گردد که بسیاری افراد در جوامع اسلامی به این نتیجه برسند که ارزش‌های اخوان السملمین نتیجه نداده است ، و در این صورت هراقدام و واکنشی محتمل به نظر می رسد. 

وی در پاسخ به این سؤال که یا ممکن است که این مسإله باعث ایجاد خشونت گردد گفت : هراحتمالی ممکن است.

وی گفت : اگر لندن دست به این اقدام زند باعث عواقبی خواهد شد که از انتظاراتمان نیز فراتر است . وی گفت : انجام این ممنوعیت باعث می‌شود که شهرت انگلیس در جهان خدشه دار گردد. 

وی یادآور شد که جنگ در عراق نیز باعث گردید که کارهایی تروریستی در لندن و مادرید به عنوان پاسخی از سوی مسلمانان به اشغال کشورشان انجام پذیرد.

وی دولت بریتانیا را متهم کرد که دربرابر فشارهای عربستان و امارات  تسلیم گردیده است.

شایان ذکر است که رسانه‌های انگلیسی چندماه پیش مدعی شدند که یک آپارتمانی کوچک بالای یک رستورانی ترکیه‌ای در شمال لندن به مرکز عملیات گروه اخوان‌المسلمین در بریتانیا تبدیل گردیده است و داخل این آپارتمان بسیاری از فعالیت‌هایی که در مصر درحال وقوع است و اعتراضاتی که اخوان به آن اقدام می‌کند ساماندهی می‌شود.

نخست وزیر انگلیس "دیوید کامرون" نیز دستور داده است که تحقیقاتی درباره اخوان‌المسلمین درباره دست داشتن این گروه درحادثه تروریستی که اتوبوس گردشگران را در مصر هدف قرار داده بود انجام پذیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار