در درگیری‌های طرابلس لبنان 2 نظامی کشته و 5 تن مجروح شدند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "روسیا الیوم"، در اثر درگیری‌های تازه‌ای که در شهر طرابلس لبنان روی داده 2 نظامی لبنانی کشته و 5 تن دیگر مجروح شدند که با این کشته‌ها آمار کشته‌شدگان طرابلس از روز پنجشنبه تاکنون به 9 کشته و 50 مجروح رسیده است.

فرماندهی ارتش لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد : 5 نظامی در طی عملیات ارتش برای آرام کردن اوضاع  دراثر درگیری‌های اخیری که در این شهر روی داده است، مجروح گردیده‌اند.
در این بیانیه همچنین آمده است : در اثر تیراندازی به سوی سربازان ارتش لبنان 4 نظامی مجروح شدند، این در حالیست که در اثر تیراندازی به منطقه نظارتی باشگاه افسران، یک نظامی دیگر هم مجروح گردید.

این بیانیه می‌افزاید : نیروهای ارتش پس از آن اقدام به پاسخ به افرادی که بسوی نظامیان ارتش تیراندازی کردند نمودند و با حمله به این افراد چند تن  از آنان را که مظنون به تیراندازی بودند دستگیر کردند.

"الوکالة الوطنیة للاعلام" نیز گزارش داد در اثر تیراندازی یک تک تیرانداز در طرابلس لبنان یک تن کشته و یک تن دیگر هم در اثر جراحت‌های ناشی از درگیری‌ها فوت کرد.

شایان ذکر است که از زمان شروع بحران در سوریه    منطقه "باب تبانه"   در طرابلس لبنان که بیشتر آن را سنی‌های مخالف نظام سوریه تشکیل می‌دهند و جبل محسن (که بیشتر ساکنان آن را علویان حامی نظام سوریه تشکیل می‌دهند) شاهد درگیری‌هایی بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار