مهمترین عناوین روز گذشته این صفحه به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛‌
روزنامه "رای الیوم" در گزارشی نوشت عربستان در بحران سوریه گرفتار شده است و هم‌اکنون سعی دارد با کمترین خسارت و هزینه از این مخمصه خارج شود.
روزنامه نیویورک تایمز نوشت: تلاش به منظور دستیابی به یک راه حل جامع برای مسئله هسته‌ای ایران روز سه شنبه در نشست رو در روی مذاکره کنندگان ایرانی با مقامات آمریکایی و دیگر قدرت‌های مهم جهان آغاز شد.
روزنامه اینترنتی روسی نیزاویسیمایا گازیه‌تا نوشت : هم ایرانی‌ها و هم آمریکایی‌ها درآستانه گفت و گوهای اخیر وین تاکید کرده بودند دستیابی به توافقنامه جامع هسته‌ای بین تهران و گروه پنج بعلاوه یک اگر ناممکن نباشد، خیلی پیچیده است.
محافل ایرانی در سخنانی ابراز امیدواری کردند در مذاکرات وین جدول زمانی مناسبی برای پیشبرد توافق نهایی حاصل شود.
کابینه رژیم صهیونیستی با ساخت 350 واحد مسکونی در کرانه باختری موافقت کرد.
شبکه تلويزيونی انگليسي زبان چين اعلام کرد، سخنگوی کاخ سفيد بر اين که گزينه نظامی عليه ايران هرگز از روی ميز برداشته نشده است، اما اولين گزينه آمريکا نيست، بار ديگر تأکيد کرد.
شبکه تلویزیونی المیادین امروز از وقوع دو انفجار انتحاری در نزدیکی رایزنی فرهنگی ایران در منطقه "بئر حسن" واقع در حومه جنوبی بیروت خبر داد.
ارتش عراق کنترل يک منطقه را از نيروهای القاعده بدست گرفت.
اولين روز از مذاکرات جامع ايران با گروه 1+5 در مورد برنامه هسته اي کشورمان روز سه شنبه در مقر سازمان ملل متحد در وين، پايتخت اتريش آغاز شد.
خلاصه مهمترین اخبار بین‌المللی روز سه شنبه، 29 بهمن ماه 1392 را در این باکس مشاهده کنید.
دفتر رئیس رژیم صهیونیستی بار دیگر با تمدید مدت ریاستش بر این رژیم مخالفت کرد.
انفجارهای انتحاری روز چهارشنبه مقابل دفتر نمایندگی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بیروت در منطقه «بئر حسن » ، به دفتر نمایندگی سازمان صدا و سیما نیز خساراتی وارد کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار