مدیر سامانه 137 شهرداری منطقه 12 از عملکرد نیمه اول بهمن ماه سال 92 شهرداری این منطقه در سامانه 137 خبر داد.

حسین سعدی پور در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: 3 هزار و 619 پیام شهروندان در نیمه اول بهمن ماه سال 92 به سامانه 137 شهرداری منطقه 12 ارسال شده است و درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه 12 در نیمه اول بهمن ماه سال جاری 35/95 درصد است.

وی ادامه داد: آمار پیام‌های ارسالی شهروندان در نیمه اول بهمن ماه سال 92 به سامانه 137 شهرداری منطقه 12 در نواحی 6 گاوه این منطقه شامل ناحیه یک، 613 پیام ناحیه دو، 375 پیام، ناحیه سه، 722 پیام، ناحیه چهار، 644 پیام، ناحیه پنج، 616 پیام و ناحیه شش، 605 پیام است.

سعدی پور با اشاره به آمار پیام‌های شهروندان در معاونت‌های شهرداری منطقه 12 گفت: آمار پیام‌های شهروندان در معاونت‌های منطقه 12 شامل معاونت اجتماعی و فرهنگی 33 پیام و معاونت حمل و نقل ترافیک 11 پیام است.

وی با اشاره به درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد نواحی 6 گانه شهرداری منطقه 12 گفت:‌ درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد نواحی 6 گانه منطقه 12 در سامانه 137 شامل ناحیه یک 42/96 درصد، ناحیه دو 18/91 درصد، ناحیه سه 81/95 درصد، ناحیه چهار 21/96 درصد، ناحیه پنج 21/96 درصد و ناحیه شش 81/92 درصد است.

سعدی پور افزود: فراوانی پیام‌‌های ارسالی شهروندان در نیمه اول بهمن ماه سال 92 به سامانه 137 شهرداری منطقه 12 شامل کاشت درخت در طرح حاشیه خیابان درخت بکارید با کسب بهترین رتبه و رتبه نسخت و 255 پیام، 114 پیام کاشت نهاد و درخت، نظارت معابر و کله گیری آسفات است.

وی خاطرنشان کرد: آمار پیام‌های ارسالی شهروندان در نیمه اول بهمن ماه 91 به سامانه 137 شهرداری منطقه 12 شامل 2 هزار و 917 پیام و درصد رضایتمندی 43/78 درصد است.

عملکرد شهرداری منطقه 12 در سال 92 نسبت به سال گذشته با افزایش 702 پیام و افزایش رضایتمندی 17 درصد مثبت بوده است.


انتهای‌پیام/
برچسب ها: سامانه ، شهرداری ، عملکرد ، 137
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار