سخنگو و معاون فرهنگی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح، از آغاز مرحله شهرستانی دومین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه خبر داد.

سردار حسین آقامرادی سخنگو و معاون فرهنگی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح درباره جزئیات برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح اظهار کرد: مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح از تیرماه آغاز شده و از ۱۶ تا ۳۱ تیرماه اطلاع رسانی و ثبت نام از کارکنان وظیفه ماهر انجام شد.

معاون فرهنگی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح افزود: مطابق با زمانبندی، از روز گذشته ۱ مرداد ماه نیز مرحله انتخابی شهرستان آغاز شده و این مرحله از مسابقه تا ۱۰ مرداد ماه ادامه دارد.

وی درباره جزئیات این مرحله گفت: مرحله شهرستان یا یگانی اولین مرحله برگزاری مسابقات است که بر اساس پراکندگی جغرافیایی یگان‌های سازمان‌های نیرو‌های مسلح و به تفکیک هر شهرستان یا یگان برگزار می‌شود. پس از اطلاع رسانی در خصوص برگزاری مسابقات و به استناد خود اظهاری کارکنان وظیفه دارای مهارت، منطبق با رشته‌های ابلاغی، تیم ارزیاب خبرگی شهرستان یا یگان که متشکل از مسئول مهارت آموزی و مربیان و استادکاران درون و برون سازمانی است نسبت به انتخاب نفرات برتر هر رشته مهارت اقدام و از مجموع یگان‌های مستقر در شهرستان از هر سازمان، حداکثر یک تیم ۲۰ نفره از منتخبین (هر رشته مهارت یک نفر) به مرحله استانی معرفی می‌شود.

سردار آقامرادی بیان کرد: این مسابقات در ۴ مرحله و ۲۰ رشته مهارت برگزار خواهد شد که در حال حاضر در مرحله اول قرار داریم و هدف از برگزاری مسابقات کمک به توانمندسازی شغلی و ارتقای کیفی آموزش‌های مهارتی کارکنان وظیفه و تبلیغ و ترویج فرهنگ مهارت آموزی است.

منبع: مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار