فرماندار تهران گفت: طی سال گذشته صد هزار کنتور برق هوشمند در راستای جلوگیری از مصرف بی رویه و هوشمندسازی شبکه برق در تهران نصب شد.

احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران با اشاره به اجرای پروژه‌های مهم و تقویت شبکه برق در شهرستان تهران اظهار داشت: هزار پروژه بهینه سازی شبکه برق توسط شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در سال ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۳ و فقط در مدت ۹ ماه اجرایی شد و به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اجرایی شدن ۳ مرکز راهبری در تهران افزود: برای نخستین بار ۳ مرکز راهبری برق فشار ضعیف در یک سال گذشته در شهرستان تهران در کنار دیگر پروژه‌های حوزه برق اجرایی شد و در کنار آن سند فرسودگی برق در در راستای اجرای دقیق طرح‌های برقی و اجرای طرح هدفمند در بهینه سازی عملکرد‌ها و رفع مسائل تدوین شد.

معاون استاندار تهران با تاکید بر اهمیت برخورداری روستا‌ها از برق پایدار و رفع مسائل تولید تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های مشخص شده شبکه برق روستایی بخش کن محور سولقان امامزاده داوود (ع) به صورت کامل اجرایی و به بهره برداری رسید.

وی با تاکید بر اهمیت هوشمندسازی کنتور‌های برق در راستای جلوگیری از هدر رفت برق در کلان‌شهر تهران اذعان داشت: طی یک سال گذشته صد هزار کنتور برق هوشمند در راستای جلوگیری از مصرف بی رویه و هوشمندسازی شبکه برق نصب و رشد قابل توجهی در مسیر هوشمندسازی در کلان‌شهر تهران اجرایی شد و به بهره برداری رسید.

فرماندار تهران با اشاره به اهمیت توان اجرای برنامه‌های مهم با عجین شدن در فناوری روز دنیا خاطرنشان کرد: پارک علم و فناوری در جاده مخصوص به بهره برداری رسید تا امور به صورت مستمر در این مرکز علم و فناوری مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار بگیرد.

 قیومی گفت که در سومین سال متوالی تابستانی بدون خاموشی‌ها را تجربه کردیم و این نشان دهنده توان نیرو‌های فنی برق می‌باشد که در راستای تأمین شبکه برق، رشد قابل توجهی را در تاب‌آوری و جلوگیری از خاموشی در کلان‌شهر تهران را شکل دادند.

فرماندار تهران بر پیگیری کلیه امور زیرساختی شهری و روستایی توسط فرمانداری تهران تاکید کرد و گفت: با توجه به اهمیت شریان‌های حیاتی در زندگی شهروندان تهرانی، موضوع تأمین اعتبار و اجرای طرح‌های بهینه سازی و تقویت شبکه‌های زیرساختی در اولویت برنامه‌های فرمانداری است.

منبع: مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار