فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عاملان درگیری و نزاع دسته جمعی مقابل دادسرای شهر ری خبر داد.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در پی وقوع یک فقره درگیری و نزاع دسته جمعی با سلاح سرد مقابل دادسرای شهرری موضوع سریعاً در دستور کار عوامل عملیات سازمان اطلاعات انتظامی شهرستان ری قرار گرفت.

وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه و تحقیقات میدانی مشخص شد که درگیری مابین ۲ خانواده با اختلافات شخصی و قبلی صورت گرفته که با استقاده از سلاح سرد از نوع چاقو و قمه باعث ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان و مراجعین دادسرای شهرری گردیده است که تحقیقات فنی و تخصصی برای دستگیری عاملان آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: ساعاتی نگذشته بود که ماموران با استفاده از تجهیزات خاص پلیسی و اشرافیت اطلاعاتی هویت و محل اختفاء متهمان را در محدوده محله سیزده آبان شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی تیم‌های عملیاتی به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس شهرستان ری ادامه داد: در چند عملیات جداگانه که بصورت همزمان اجرا که در حین دستگیری یکی از متهمان با سلاح سرد به سمت مامورین حمله ور شده که با شلیک تیر هوایی نامبرده زمین گیر و ۴ متهم دستگیر و به مقر پلیس منتقل و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی اعزام خواهند شد.

سرهنگ طرهانی در پایان تصریح کرد: پلیس با افرادی که بخواهند امنیت مردم و جامعه را به خطر بیاندازند برابر قانون برخورد خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار