معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ تهران گفت: بوستان نهج البلاغه با مشارکت دوستداران و فعالان محیط زیست، از زباله و فیلتر سیگارپاک‌سازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ تهران احترام گذاشتن به طبیعت و نهادینه شدن فرهنگ زندگی شهروندی را یکی از اهداف این اقدام داوطلبانه برشمرد و گفت: بوستان نهج‌البلاغه به عنوان یکی از بوستان‌های فرامنطقه‌ای پایتخت، روزانه میزبان تعداد گسترده‌ای از شهروندان و گردشگران است و پاکسازی و حفاظت از این فضای سبز شهری برای شهر و شهروندان بسیار قابل اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه برنامه پاکسازی بوستان نهج‌البلاغه با مشارکت ورزشکاران فعال در بوستان و دوستداران محیط زیست انجام می‌شود، گفت: در این مراسم دوستداران محیط زیست و ورزشکاران در یک حرکت فرهنگی به پاکسازی زباله و فیلتر سیگار و احترام به محیط زیست می‌پردازند.

معاون شهردار منطقه ۲ اظهار کرد: شرکت کنندگان در این برنامه با جمع‌آوری زباله‌ها به خصوص زباله‌های نایلونی و تفکیک زباله‌های خشک و تر، چهره بوستان نهج‌البلاغه را از آلودگی پاک می‌کنند و در بخش فضای سبز به پارکبانان کمک می‌کنند.

وی افزود: این اقدام مشارکت جویانه که نشان از احساس تعلق شهروندان به شهر و محیط زندگی خود دارد روز پنجشنبه برگزار می‌شود وامید می‌رود در آینده‌ای نزدیک شاهد همگانی شدن این حرکت در تمامی بوستان‌های شهر تهران باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار