عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: پیام ملت ایران در یوم‌الله سیزده آبان این بود که در همه شرایط از تیم مذاکره‌کننده ایران حمایت می‌کنند تا مقتدرانه در نشست‌ها حاضر شده و از حقوق آن‌ها دفاع کند.

محمدحسن آصفری نماینده اراک و کمیجان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، گفت: راهپیمایی سیزده آبان بیانگر حضور مقتدرانه ملت ایران در پایبندی به آرمان‌های انقلاب بود.
 
وی ادامه داد: ما به تحلیل‌های دولت‌های غربی خصوصا آمریکا و رژیم صهیونیستی از حضور مردم در راهپیمایی کاری نداریم زیرا این تحلیل‌ها در هیچ زمانی به صورت درست بیان نشده‌اند.
 
آصفری تصریح کرد: ملت ایران راه و روش خود را انتخاب کرده و در پیمودن آن مصمم است.
 
وی همچنین با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد: راهپیمایی 22 بهمن گذشته پیام مهمی در بر داشت و آن اینکه با ملت ایران نمی‌توان از باب تحریم و فشار صحبت کرد ملت ایران دارای تمدنی کهن و هزاران ساله بوده و از جایگاه ویژه‌ای در عرصه‌ بین‌المللی برخوردار است.
 
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: آمریکا اگر می‌خواهد با ملت ایران مذاکره کند باید دست از تهدید و فشار بردارد زیرا هرچه فشار و تهدید بر ملت ما بیشتر شود ملت ایران محکم‌تر، استوارتر و مقتدرانه‌تر در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا خواهد ایستاد.
 
وی در ادامه با بیان اینکه راهپیمایی یوم‌الله سیزده آبان پیامی هم برای تیم مذاکره‌کننده ایران دربر داشت گفت: پیام ملت ایران این بود که در همه شرایط از تیم مذاکره‌کننده ایران حمایت می‌کنند تا مقتدرانه در نشست‌ها حاضر شده و از حقوق آن‌ها دفاع کند و حتی ذره‌ای احساس تردید از اینکه ملت از تحریم‌ها خسته شدند به خود راه ندهند.
 
آصفری در پایان خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران به درستی مسیر خود را انتخاب کرده و این مسیر را ادامه خواهند داد و توقعشان از تیم مذاکره‌کننده این است که منافع ملی را با هیچ چیز عوض نکنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار