مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: ملتی که برای استقلال خود و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از 200 هزار شهید تقدیم آرمانهای انقلاب کرده، از آرمانها و دستاوردهای خود حمایت می‌کند.

سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه در گفتگو با خبرنگار دفاعي امنیتی باشگاه خبرنگاران، درباره حضور گسترده مردم در مراسم یوم‌الله 13 آبان اظهار داشت: بیانات مقام معظم رهبری در ديدار با دانشجويان، خط پایانی بر گمانه زنی‌های رسانه‌های بیگانه در خصوص حضور یا عدم حضور ملت ما در راهپیمایی 13 آبان بود.
 
وی افزود: منشوری که مقام معظم رهبری ترسیم کردند، از یک جهت بزرگداشت مراسم 13 آبان و اعلام نفرت و انزجار مردم ما از عملکرد دولتمردان آمریکایی و از جهت دوم حمایت قاطعی بود که مقام معظم رهبری از دولت به ویژه از تیم مذاکرات هسته‌ای داشتند.
 
رمضان شریف تصریح کرد: این بیانات به گونه‌ای شرایط را فراهم کرد که مردم بدون دغدغه اینکه حضورشان در تظاهرات ممکن است به مخالفت با سیاست‌های دولت ترجمه شود، با یک وضعیت بسیار روشنی در این مراسم شرکت کردند و همانطور که شاهد بودید، تعداد بسیاری از وزرای دولت، نمایندگان مجلس، آحاد دانشجویان و دانش آموزان و مردم حزب الله در مراسم شرکت کردند.
 
مسئول روابط عمومی کل سپاه اظهار داشت: این حضور یک پیام وحدتی از ملت ما بود که هم اعلام انزجار از آمریکا را نشان دادند و هم پیام حمایت از تیم مذاکراتی که نمایندگان دولت پیگیری می کنند را اعلام داشتند، لذا این فضای بسیار مبارک و خوبی است که در سالگرد 13 آبان یکبار دیگر شاهد وحدت داخلی و حضور همه طیف های سیاسی و گرایشات مختلف در مراسم راهپیمایی بودیم که با یک انگیزه واحد یقین سربلندی و سرافرازی آرمانهای نظام و انقلاب اسلامی و تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب در این مراسم شرکت می کردند.
 
رمضان شریف در پاسخ به این سوال که دلیل اصرار و تاکید مردم ایران و شعار مرگ بر آمریکا چیست، گفت: مسلم است که جنایات متوالی آمریکایی ها در 60 سال گذشته به ویژه در 34 سال اخیر از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز موجب شده تا مردم ما ذهنیت بسیار منفی از عملکرد دولتمردان آمریکایی داشته باشند و همواره آنها را کسانی می‌دانند که از موقعیت استکباری تلاش می کنند حقوق ملت ما را ضایع کنند.
 
وی افزود: طبیعتا ملتی که برای استقلال خود و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از 200 هزار شهید را تقدیم آرمانهای انقلاب کرده، از آرمانها و دستاوردهای خود حمایت می‌کند و قطعا نفرت از آمریکا نفرتی نیست که به این سادگی‌ها بتوان از آن گذشت.
 
مسئول روابط عمومی کل سپاه درباره تاثیر بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری و حضور گسترده امروز مردم بر قدرت مذاکره کننگان ایرانی، خاطرنشان کرد: وقتی تیم مذاکره کننده ما از یک پشتوانه مردمی جدی در داخل کشور برخوردار باشد، قطعا می‌تواند در پای میز مذاکره حرف‌هایی را که تامین کننده منافع ملی ما است، را به صورت قاطع‌تر و با پشتوانه مستحکم ملت پیگیری کند که این حتما در اراده طرف مقابل می تواند موثر باشد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ملت ، استقلال ، نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار