عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: قطعا حمایت مردم و گروه‌های سیاسی از تیم هسته‌ای در آستانه مذاکرات با حفظ مواضع اصولی، ضداستکباری و دفاع از حقوق خود خواهد بود.

"زهره الهیان" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حمایت "مقام معظم رهبری" از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در آستانه دور جدید مذاکرات اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با پایبندی بر شعار "مرگ بر آمریکا" به عنوان پرچمدار ضد استکبار در جهان شناخته شده و همیشه در این مسیر گام بر خواهد داشت.

وی ادامه داد: "فرمایشات مقام معظم رهبری" در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان خطاب به گروه‌ها، احزاب، جریانات سیاسی و ملت فهیم ایران در راستای حمایت‌ همه‌جانبه از تیم مذاکره کننده هسته‌ای است تا جمهوری اسلامی در دور جدید همچون گذشته سربلند بیرون آید.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مردم، احزاب و رسانه‌ها باید در حمایت از تیم مذاکره‌کننده شعارها و مواضع خود را با روند مذاکرات تنظیم کنند تا تیم هسته‌ای با پشتوانه و همراهی ملت ایران موفقیت‌ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد.

الهیان تصریح کرد: دفاع از حقوق ملت و حفظ منافع ملی دو مسئله‌ای است که باید همچون گذشته مدنظر مسئولان قرار گیرد و تیم مذاکره‌کننده با توجه به شرایط و تحولات جدید در چارچوب جدید و مشخص شده، مذاکرات را پیش ببرد.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: قطعا حمایت مردم و گروه‌های سیاسی از تیم هسته‌ای در آستانه مذاکرات ژنو با حفظ مواضع اصولی، ضداستکباری و دفاع از حقوق خود خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: مذاکره ، حمایت ، الهیان ، رهبری ، معظم ، ژنو ، iran ، party ، yjc
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار