نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتماد رهبری به تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان دلیل خوبی می تواند بر توانمند بودن آن ها در کارشان باشد

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


علی جلیلیان گفت: رهبری در این دیدار نکات بسیار مهمی راجع به مسئله هسته ای بیان داشتند و از تیم مذاکره کننده کشورمان حمایت و دفاع کردند.

وی افزود: همانگونه که رهبری فرمودند صحیح نیست تیم مذاکره کننده هسته ای را افرادی سازشکار بخوانیم و فکر کنیم به دلیل بهبود رابطه با آمریکا از حقوق مسلم ملت در خصوص انرژی صلح آمیز هسته ای کوتاه خواهند آمد.

نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران از افرادی انقلابی و متعهد تشکیل شده اند و از دانش بالایی نیز برخوردارند و یقینا تمام جوانب کار را در مذاکرات خواهند سنجید و هرگز از حقوق مسلم ملت ایران عقب نشینی نخواهند کرد.

عضو کمیسیون قضایی مجلس در ادامه با تاکید بر اینکه امروز آمریکا مسئله هسته ای را بهانه ای برای اعمال تحریم ها علیه کشورمان قرار داده است، خاطرنشان کرد: بدون شک اگر امروز به انرژی هسته ای نیز دست پیدا نمی کردیم آن ها بهانه ای دیگر را دست مایه تحریم ها قرار داده و کار امروزشان را تکرار می کردند.

جلیلیان گفت: تحریم های آمریکا علیه ایران از همان ابتدای انقلاب نیز وجود داشت، زمانی که حتی بحث انرژی هسته ای مطرح نبود، آن ها مسئله هسته ای را امروز مطرح کرده اند تا توجیهی برای فشارهای اقتصادی و اعمال تحریم های خود بیابند، همان مسئله و موضوعی که رهبری نیز به آن اشاره فرمودند./س


برچسب ها: کرمانشاه ، رهبر ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.