نایب رئیس شورای شهر تهران در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان گفت: نصب بیلبوردهای صداقت آمریکایی یک حرکت انقلابی بود که از آن حمایت می‌کنیم.

مرتضی طلایی نایب رئیس شورای شهر تهران در حاشیه مراسم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان به خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران مستقر در سطح شهر گفت:‌ این روز ایام دهه فجر و ایام‌الله 22 بهمن را به ذهن متبادر می‌کند.

وی افزود: حضور بی‌نظیر، گسترده و باشکوه که می‌بینیم به نام دانش‌آموز است ولی از همه قشرهای جامعه،‌از کوچک و بزرگ در این مراسم حضور دارند.

نایب رئیس شورای چهارم شهر تهران تاکید کرد: مردم ایران این یادگار امام که آمریکا شیطان بزرگ است را به خوبی حفظ می‌کنند و همه ساله باشکوه‌تر از گذشته روزهای دهه 60 را گرامی می‌دارند.

طلایی در ادامه به نصب بیلبوردهای صداقت آمریکایی در سطح شهر اشاره کرد و گفت: به نظرم هر موضوعی باید سر جای خودش دیده شود و نصب بیلبوردهای صداقت آمریکایی یک حرکت انقلابی بود و نمادی از شور و شعار ملت ما در مقابل آمریکا است، یعنی اینکه ملت ما هیچ وقت چهره پنهان سلطه آمریکا را فراموش نمی‌کند.

وی ادامه داد:‌از طرف دیگر این حرکت انقلابی ملت ما پشتوانه‌ای برای دولتمردانی است که مسئولیت مذاکره با 1+5 را بر عهده دارند تا آمریکا و بقیه بدانند که تیم مذاکره‌کننده ما یک ملت است که با بصیرت نظاره‌گر رفتارهای طرفین است.

نایب رئیس شورای چهارم شهر تهران با بیان اینکه نصب بیلبوردهای صداقت آمریکایی کار خوبی است اظهار داشت: ما هم از این موضوع حمایت می‌کنیم و اگر حمایت نکنیم به خودمان شک خواهیم کرد.

طلایی در پایان به مضمون یکی از بیلبوردهای صداقت آمریکایی که در آن پرچم آمریکا از دم خروسی آویزان شده است اشاره کرد و گفت: این همان دم خروس معروف است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار