شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با صدور پیام تشکری؛ از حضور دشمن شکن، مقتدرانه، گسترده و هوشمندانه مردم عاشورایی ایران در مراسم تظاهرات یوم‌الله 13 آبان 1392، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی قدردانی و تشکر کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با صدور پیام تشکری؛ ضمن قدردانی و تشکر از حضور دشمن شکن، مقتدرانه، گسترده و هوشمندانه مردم عاشورایی ایران در مراسم تظاهرات یوم‌الله 13 آبان 1392، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اعلام کرد:
 
امروز حرکت معنادار ملت بزرگ ایران اسلامی و فریاد شعار همیشگی«مرگ بر آمریکا» همزمان با دفاع از دولت محترم و تیم مذاکره کننده ایرانی هر دو ظرفیت توأمنان با هم را عامل پیروزی می‌داند.
 
در ادامه این پیام تشکر آمده است: امروز به درستی ابهت پوشالی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار به دست جوانان برومند این مرز و بوم در هم شکسته شد و تفکرات استکباری و ضد بشری و سیاست‌های جاسوس محورانه، برتری‌جویانه و غلط دولتمردان مستکبر آمریکا زیر پای ملت غیور و بصیرتمند ایران و تظاهرات کنندگان13آبان له شد. از غاطبه ملت بویژه شما جوانان برومند که از نسل جوانان و دانشجویان مسلمان تسخیر کننده جاسوس خانه آمریکا در سال 58 بودید؛ صمیمانه تشکر می‌کنیم. امروز مردم عاشورایی ایران با حضور هوشیارانه خود، به تمام مستبدان زورگو ثابت نمودند، برای صیانت و حمایت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای سترگ آن در راستای اندیشه‌های تابناک امام راحل عظیم‌الشإن و گوش به فرمان رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، مقاوم و استوار تا آخرین نفس و قطره خون، همچون سدی مستحکم در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی ایستادگی خواهد کرد.
 
در پایان این پیام ضمن تشکر مجدد از ملت فهیم ایران، از تمامی مسئولان و دست‌اندرکاران امر برگزاری مراسم تظاهرات یوم‌الله 13 آبان در سراسر کشور و اصحاب محترم رسانه‌ها و جراید به ویژه رسانه ملی که در آگاه‌سازی، ترغیب و تشویق مردم به حضور در مراسم تظاهرات و انعکاس مناسب اخبار و به نمایش در آوردن گوشه‌هایی از حماسه حضور و اقتدار ملی ایران نقش اساسی ایفا کردند، تشکر و قدردانی می‌نماید.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار