رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند گفت: امروز تعداد کثیری از سران ایالات متحده نه تنها برنامه ای برای رفع تحریم های اقتصادی علیه کشورمان ندارند، بلکه بر تشدید آن نیز اصرار می ورزند.

حجت الاسلام محمد علاءالدینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: استحکام جبهه داخلی از بین رفتن القای کارآمدی تحریمها را به دنبال دارد

وی ادامه داد: موضع گیری های مقامات آمریکایی در اظهارنظرهایی همچون "همه گزینه ها روی میز است" عاملی است تا تردیدها در خصوص رابطه با این کشور بارز شود.

علاءالدینی افزود: باز پس گیری سخنان در به رسمیت شناختن حق استفاده از انرژی هسته ای، تلاش برای تداوم و حتی تشدید تحریم های اقتصادی، طرح شرط و شروط جدید برای ایران، تأکید بر لزوم به رسمیت شناختن رژیم اشغالگر قدس و از همه بدتر حرافی اخیر وندی شرمن، معاون وزیر امور خارجه آمریکا و رئیس تیم مذاکره کننده ایالات متحده در گروه 1+5 که فریبکاری را عنصری در ژن ایرانیان خوانده بود، همگی گواهی بر رفتار غیر قابل اعتماد آمریکایی ها است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند اضافه کرد: امروز نوکران حلقه به گوش صهیونیست هایی نظیر شرمن و شرمن ها باید از روی مردم ایران شرم کنند و شرمنده این امت بزرگ باشند؛ در حالی او در حرافی های خود از وجود ژن فریبکاری در دی ان ای ایرانی ها می گوید که ایران اسلامی طی هشت سال دفاع مقدس مقابل فریبکاری های او و دیگر گرگ های درنده ایستادگی کرد.

وی افزود: استحکام جبهه داخلی راهی برای از بین رفتن القای کارآمدی تحریم ها است؛ شنیدن اظهارنظرهای شنیعی از این دست همان سخن رهبر معظم انقلاب با مضمون "استحکام ساختار درونی" را در اذهان تداعی می کند.

علاءالدینی تصریح کرد: هرگز نباید فراموش کرد که پایداری بر اصول و اتحاد بر قدرت جبهه داخلی خواهد افزود و موجبات القای کارآمدی تحریم ها علیه کشورمان را از بین می برد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند افزود: اتخاذ چنین مواضع محکمی در سایه اطاعت از منویات رهبر فرزانه انقلاب راه را بر فریبکاری دشمنی که ما را به کیش خود فریبکار می پندارند، مسدود کرده و نقشه های آنها را نقش بر آب می کند./س


برچسب ها: تحریم ، اقتصادی ، آمریکا ، رهبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.