خبرنگار روسيا اليوم علت عقب نشيني ارتش سوريه از منطقه معلولا را نگراني از خسارت وارد شدن به اين منطقه به علت وجود آثار تاريخي و کليساهاي قديمي در آن اعلام کرد.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه تلويزيوني روسيا اليوم ؛ خبرنگار اين شبکه در دمشق گفت درگيري ها بين نيروهاي ارتش سوريه و افراد مسلح مخالف نزديک منطقه معلولا که ارتش سوريه شب گذشته بعد از درگيري هاي شديد از آنجا عقب نشيني کرده است، ادامه دارد. خبرنگار اين شبکه افزود هر دو طرف نيروهاي خود را در اطراف اين منطقه مستقر مي کنند. شماري از افراد مسلح در يکي از هتل هاي اين منطقه و مناطق کوهستاني و مرتفع سنگر گرفته اند. 

ابوطالب البوحيه خبرنگار اين شبکه در گزارشي از دمشق گفت گسترده بودن حملات باعث شد ارتش سوريه و کميته هاي مردمي از ترس خسارت وارد شدن به اين شهر از اين منطقه عقب نشيني کنند به ويژه اينکه در اين شهر آثار تاريخي و کليساهاي قديمي وجود دارد به همين علت ارتش سوريه شب گذشته با کميته هاي مردمي از اين شهر عقب نشيني کردند اما در عين حال گروههاي النصره کنترل اين منطقه را بدست نگرفتند به طوري که بارديگر در هتل «السفير» و مناطق کوهستاني و مناطق مرتفع سنگر گرفتند. عمليات تک تيراندازان و درگيري ها همچنان ادامه دارد و ارتش سوريه تلاش مي کند کنترل اين مناطق را دوباره در اختيار بگيرد و از پيشروي گروههاي ديگر از بخش شمالي براي حمايت از گروههاي مسلح وابسته به جبهه النصره در هتل السفير و مناطق مشرف بر منطقه معلولا جلوگيري کند.
برچسب ها: ارتش ، سوریه ، عقب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار