امروز در برخی مناطق شمال شرق و سواحل شرقی دریای خزر ،افزایش ابر وبارش های پراکنده و کاهش نسبی دما و همچنین طی امروز و فردا در مناطق شمال استانهای خراسان شمالی و رضوی رگبار و رعدو برق پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، براساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز"چهار شنبه 19 تیرماه 92" اعلام شد طی دو روز آینده در برخی مناطق شرق کشور بویژه زابل وزش باد شدید و گاهی همراه با گردو خاک پیش بینی می شود که سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد.


گفتنی است ، امروز در برخی مناطق شمال شرق کشور و سواحل شرقی دریای خزر ، افزایش ابر و بارش های پراکنده و کاهش نسبی دما و همچنین طی امروز و فردا در مناطق شمال استانهای خراسان شمالی و رضوی بتدریج افزایش ابرو بارش های موقتی باران گاهی بصورت رگبار و رعدو برق پیش بینی می شود.

براساس این گزارش، در 24 ساعت آینده با افزایش سرعت وزش باد بر روی کشور عراق در برخی مناطق جنوب غرب کشور پدیده گردو خاک دور از انتظار نیست.

لازم به ذکر است، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز امروز، صاف وآفتابی پیش بینی می شود  و همچنین دمای هوا در بیشینه خود به 36 درجه و درکمترین حالت به 24 درجه بالای صفر خواهد رسید.
انتهاي پيام/
برچسب ها: باران ، رگبار ، باد ، گردو خاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار