امروز و فردا در برخی مناطق شمال شرق کشور و سواحل شرقی دریای خزر ، افزایش ابر و بارش های پراکنده و کاهش نسبی دما رخ می دهد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، براساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی در ادامه وقت امروز"سه شنبه 18 تیرماه 92" اعلام شد طی سه روز آینده در مناطقی از شرق کشور بویژه منطقه زابل افزایش سرعت باد رخ می دهد که موجب وزش باد شدید و توفان شن وگردو خاک و کاهش دید افقی و کیفیت هوا در استان های سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی می شود که به سبب آن اختلال در تردد جاده ای در این استان ها دور از انتظار نیست.


براساس این گزارش، طی این مدت سرعت وزش باد بر روی کشور عراق در برخی مناطق جنوب غرب و غرب کشورموجب گردو خاک و کاهش دید افقی می شود .
گفتنی است ، امروز و فردا در برخی مناطق شمال شرق کشور و سواحل شرقی دریای خزر ، افزایش ابر و بارش های پراکنده و کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.
لازم به ذکر است، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز امروز، صاف و در پاره ای نقاط وزش باد پیش بینی می شود  و همچنین دمای هوا در بیشینه خود به 36 درجه و درکمترین حالت به 23 درجه بالای صفر خواهد رسید.
برچسب ها: دما ، گردو خاک ، باد ، توفان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار