وضعیت آلودگی هوای تهران از ساعت یازده امروز صبح و پیش بینی 24 ساعت آینده در شرایط سالم قرار دارد.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران  به نقل از مرکز هماهنگی اطلاع رسانی آلودگی هوا بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهر تهران از میزان غلظت آلاینده ها به غیر از آلاینده منوکسید کربن نسبت به روز گذشته در همین ساعت کاسته شده است.

بنابراین گزارش میزان غلظت آلاینده ازن تغییر نداشته است به اين  ترتیب میانگین غلظت کلیه آلاینده ها به غیر از ایستگاه های دروس، ستاد بحران، شهرداری منطقه 4 ، پارک سلامت، شهرک چشمه و فرمانداری شهر ری به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون و ایستگاه فتح به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از ده میکرون در سایر ایستگاه ها در حد مجاز بوده او شاخص کیفیت هوا هم اکنون در شرایط سالم است.

گزارش هواشناسی و پیش بینی حاکی از آسمانی صاف و گاهی وزن باد است و به این ترتیب انتظار می رود شاخص کیفیت هوا در شرایط سالم باقی بماند.

گفتنی است :اثرات بهداشتی آلاینده ذرات معلق کمتر از دو نیم میکرون در شرایط ناسالم برای گروه های حساس منجر به افزایش احتمال علائم تنفسی در افراد حساس، تشدید بیماری، قلبی ریوی، مرگ و میر زودرس در افراد مبتلا به بیماری های قلبی، ریوی و افراد مسن می شود.

توصیه می گردد: افراد مبتلا به بیماری های قلبی و ریوی، سالمندان و کودکان فعالیت های طولانی مدت در فضای بازار را کاهش دهند./ع2
برچسب ها: آلودگی ، آسمان ، آلاینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار