صدها تن از نيروهاي جهادي کاملا مسلح از طريق مرزهاي اردن وارد سوريه شده اند و پانزده هزار تن ديگر نيز پس از طي کردن آموزش هاي ويژه در لبنان، آماده عزيمت به سوريه هستند.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از روزنامه الوطن ؛ صدها تن از جهادي هاي مجهز به مسلسل هاي سبک و متوسط، سلاح هاي ضد تانک و ضد هوايي و همچنين خودروهاي شاسي بلند از اردن از طريق استان درعا در جنوب سوريه وارد اين کشور شده اند.

اين روزنامه اعلام کرد: بنابر اين، اردن تسليم فشار آمريکا و کشورهاي حاشيه خليج فارس شده و همچون لبنان و ترکيه به مکاني براي ورود جهادي ها به سوريه تبديل شده است.از سوي ديگر، اين روزنامه گزارش داد حدود پانزده هزار تن از جهادي ها، آموزش هاي خود را در شمال لبنان تکميل کرده اند و آماده هستند عازم سوريه شوند.

ارتش سوريه ديروز مواضع خود را در مرز با لبنان تقويت کرد.دمشق روز پنجشنبه اعلام کرد اگر «گروه هاي تروريستي» به نفوذ به داخل خاک سوريه ادامه دهند، نيروهايش به داخل لبنان تيراندازي خواهند کرد.گزارش تازه در شرايطي منتشر شده است که انگليس و فرانسه براي لغو تحريم تسليحاتي شورشيان سوري به منظور برهم زدن توازن مبارزه آنها با نيروهاي دولتي سوريه، تلاش مي کنند.


                                     آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد. 
برچسب ها: تروریست ، مسلح ، اردن ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار