در كنفرانسي كه اخيرا از سوي نئومحافظه كاران آمريكايي و جريانات دست راستي آن كشور تحت عنوان كنفرانس "اقدام سياسي محافظه كاران" تشكيل شده بود از اوباما به عنوان فردي داراي علايق "ماركسيستي" و مخالف با "نهاد خانواده" ياد شد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از حريت ؛ در اين كنفرانس همچنين از مواضع اوباما در قبال مسايلي چون سقط جنين، آزادي حمل و استفاده از اسلحه و موضوعات اقتصادي انتقاد بعمل آمد. شركت كنندگان در اين نشست همچنين اظهار داشتند كه اوباما در پي نابودي "آزادي مذهبي" در آمريكاست.

 در جريان اين نشست يكي از شركت كنندگان در آن اظهار داشت كه اوباما يك "كمونيست" است و در ادامه هشدار داد كه او با اقدامات آمريكا را نابود خواهد كرد و در اين باره افزود "اوباما بسياري از شيوه هاي مورد استفاده ماركسيست ها را بكار مي گيرد. او با اقدامات خود باعث شده تا جامعه آمريكا قطبي تر از گذشته شود و تفرقه اجتماعي در آن كشور افزايش يابد."
 
وي در ادامه افزود "اوباما باعث شده تا قدرت بين المللي دولت آمريكا در سطح جهاني كاهش يابد." در ادامه اين نشست فيلمي ضد اوباما پخش شد و در آن گفته شد كه آمريكايي ها چگونه مي توانند در مقابل "اوباماگدون" (اشاره به اقدامات مخرب اوباما در جهت نابودي آمريكا) مقاومت نمايند. 

                                آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد. 
برچسب ها: آمریکا ، انتقاد ، اوباما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار