براساس تحقيقات خوردن روغن زيتون، ماهي، ميوه، سبزيجات، و شيريني از قلب شما محافظت مي کند.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از بخش سلامت خبرگزاري ANSA ايتاليا ، غذاهاي معمولي رژيم غذايي مديترانه اي خطر ابتلا به بيماري هاي قلبي را کاهش مي دهد.
 
براساس اين گزارش ، رژيم غذايي مديترانه اي 30 درصد ابتلا به بيماري هاي قلبي عروقي به ويژه سکته مغزي را کاهش مي دهد.
 
اين مطالعه نشان از چيزي است که ما در حال حاضر در تحقيقات قبلي مشاهده کرديم اما با يک تفاوت مهم نشان داده شده است.
 
اين جستجوي گسترده، روشن و واضح با بررسي حفاظت انجام شده با مواد غذايي معمولي و رژيم غذايي مديترانه اي به بيماري هاي قلبي عروقي کمک مي کند.
 
محققان با تجزيه و تحليل اثرات يک نمونه بر روي سالمندان،دريافتند که اين رژيم مي تواند در درمان کنترل کلسترول و فشار خون بالا مفيد بوده و در نتيجه، بيماران در معرض خطر بيماري هاي قلبي عروقي، به ويژه سکته مغزي را نشان دهد.
 
براين اساس طرفين درگير تمام نشانه هاي مختلف در غذاها را نشان مي دادند  و محققان به مدت 5 سال آنها را تحت نظارت قرار داده بودند.

در مطالعه بر روي افراد بيمار ، فراواني مصرف روغن زيتون يا آجيل خطر ابتلا را به 30 درصد پايين تر از حد مشکلات قلبي عروقي نسبت به کساني که به دنبال يک رژيم غذايي کم کالري بودند را نشان داد.
 
بهترين مواد غذايي مديترانه اي از جمله بخش هاي زيادي از ميوه ها، سبزيجات، ماهي، مرغ، لوبيا، سس گوجه فرنگي، سالاد يا شيريني هاي کوچک روزانه قسمتي از اين رژيم هستند./ع2
 
برچسب ها: ماهی ، زیتون ، میوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۳۱ ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
سلام
امروز در مجله خبری یه داروی گیاهی برای پروستات که از تخم کدو درست شده رو نشون داد.اسم این دارو رو می خواستم .ممنون میشم ایمیل بزنید
آخرین اخبار