شبکه المنار پشت پرده جنجال مربوط به ارسال محموله هاي سوخت از لبنان به سوريه و تظاهرات صدها نفر در اعتراض به اين کار و بستن راه اصلي بيروت به دمشق را فاش کرد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه المنار ؛‌ اين شبکه فاش کرد اين افراد که به بهانه ارسال   محموله ها  براي نيروهاي بشار اسد رييس جمهور سوريه  مانع ورود آن به اين کشور شدند ؛ بر اساس اقدامات تحريک آميز شرکتهاي لبناني  وابسته به  عربستان  اين کار را انجام داده اند .

يکي از  نمايندگان فراکسيون المستقبل لبنان با نشان دادن اسناد و مدارکي مدعي شد دستگاههاي اطلاعاتي و امنيتي لبنان در پوشش ارسال مواد سوختي   به سويه   مواد منفجره  مي فرستند.

خالد ضاهر تصريح کرد لبنان به گذرگاهي براي شکستن تحريم ها عليه سوريه و ارسال مازوت به اين کشور از پول جيب ما تبديل شده است .اين درحالي است که  اين جنجال عضو فراکسيون المستقبل با تبليغات رسانه اي گسترده اي نيز  همراه شد  .

  پايگاه خبري «العهد» و شبکه المنار تصميم گرفتند اين موضوع را پيگيري کنند و در نهايت  مشخص شد دو شرکت «تايکو» و«يونيو ترمينال» که به شرکت هاي سياسي در لبنان معروف هستند يا به عبارتي ديگر شاخه هايي از شرکتهاي وابسته به رژيم عربستان سعودي در اين کشور به شمار مي روند؛  اين اسناد را در اختيار خالد ضاهر قرار داده اند. گفتني است رييس شرکت تايکو از طرفداران مخالفان سوريه  محسوب مي شود و مدير شرکت يونيو ترمينال هم طرفدار گروه چهارده مارس به ويژه جناح المستقبل است.



برچسب ها: المنار ، لبنان ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار