پليس تايلند اعلام کرد يک هکر اينترنتي الجزايري که تحت پيگرد« اف بي آي» قرار دارد و به سرقت ميليون ها دلار از بانک هاي آمريکايي براي تامين هزينه شيوه زندگي پر خرج خود مظنون است، در بانکوک بازداشت شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ؛ حمزه بن دلاج بيست و چهار ساله که در هنگام مواجه با خبرنگاران لبخند به لب داشت ظاهرا زياد نگران استرداد به آمريکا نبود.

فانو کردلابفول رئيس پليس مهاجرت تايلند به خبرنگاران گفت: هنگامي که از او سئوال شد با اين همه پول چه کرده است گفت او اين پول ها را براي سفر و زندگي مجلل مانند پرواز با هواپيماهاي کلاس بالا و اقامت در مراکز تفريحي هزينه کرده است.وي افزود اف بي اي به مدت سه سالي که او نفوذ اين فارغ التحصيل رايانه  به سامانه هاي اينترنتي بانک هاي آمريکايي را از سن بيست سالگي آغاز کرده بود ، در تعقيب او بود.

اين مقام پليس تايلند گفت : اين فرد گفته است چندين بانک آمريکايي را هک و يک بار حدود ده ميليون دلار برداشت کرده است . بن دلاج يکشنبه در فرودگاه سوارنابهومي بانکوک بازداشت شد. اين فرد قصد داشت از مالزي به قاهره برود و فرودگاه بانکوک در واقع فرودگاه ترانزيت او بود.
برچسب ها: تایلند ، هکر ، امریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار