عبدالله آل خليفه يکي از اعضاي خاندان آل خليفه در بحرين از وجود اختلافات شديد ميان جناح هاي حاکم بر اين کشور پرده برداشت.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه الدنيا ؛ وي حکومت را به دست داشتن در بحران جاري در کشور متهم  کرد. وي تاکيد کرد مشکل اصلي در حکومت است که به ديدگاه مخالفان در انتقاد از شيوه نادرستي که حکومت در پيش گرفته است احترام نمي گذارد. در اين حال، هزاران بحريني در تظاهراتي بر ادامه انقلاب در منطقه خليج فارس تاکيد کردند.

در ادامه اين گزارش آمده است : مقامات آل خليفه با دموکراسي کامل از برگزاري راهپيمايي مسالمت آميز مخالفان، که نيروهاي خواهان تغيير در بحرين قبلا تصميم به برپايي آن گرفته بودند، جلوگيري مي کند. اما بهانه آنها که بدترين و زشت ترين بهانه در تاريخ مخالفت با برگزاري تظاهرات محسوب مي شود آن است که ادعا مي کنند برگزاري آن موجب ايجاد مشکل در رفت و آمد خودروها و اخلال در منافع شهروندان و امنيت مي شود.

اين در صورتي است که خود آنها مي دانند همه شهروندان معمولا در اين راهپيمايي شرکت مي کنند و اين بدان معني است که تظاهر کنندگان به منافع و امنيت خود آسيب مي زنند! و براي هرکس که يک ذره شرافت داشته باشد آشکار است که انقلابيون بحريني هيچ سلاحي در دست ندارند که امنيت کسي را به خطر بيندازند مگر آن که حرف حق مردم بحرين را سلاحي کشنده بدانيم که آل خليفه و آل سعود را نابود مي کند.

مقامات آل خليفه که در زمينه حقوق بشر بسيار فعال هستند!! در بيانيه اي ادعا کردند بيست و پنج مورد تظاهرات برگزار شده در بحرين خلاف قانون بوده است، اکنون اين سئوال براي پي گيري کنندگان مطرح مي شود که کدام قانون؟ مگر آن که بگوييم تمايلات و خواسته هاي آل خليفه و آل سعود در سرزمين حجاز و بحرين به قانون تبديل شده است. به هر حال نيروهاي انقلابي در حجاز و بحرين براي اين سخنان هيچ ارزش و اعتباري قائل نشدند و اين مسئله را نقض آشکار ميثاق هاي بين المللي و ابتدايي ترين اصول حقوق بشر دانستند.

برچسب ها: بحرین ، آل خلیفه ، جناح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار