ميشل سليمان رئيس جمهور لبنان در مصاحبه با روزنامه السفير، اعلام كرد كه همچنان همكاري هاي كشور لبنان با سوريه ادامه خواهد داشت و همچنين بر گسترش هرچه بيشتر همكاري ها با اين كشور تاكيد كرد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از المنار؛ ميشل سليمان در اين مصاحبه، گفت: ارتباط دوجانبه من با بشار اسد به قوت خود باقي خواهد ماند و ما از هر طرح سازنده اي كه باعث بازگشت آرامش و امنيت به سوريه باشد، حمايت مي كنيم.

وي افزود: كشور سوريه بار ديگر بايد به اتحاديه عرب بازگردانده شود و لبنان با هر قطعنامه اي كه برضد سوريه باشد، بشدت مخالفت خواهد كرد.

سليمان همچنين از برخي از مقامات كشورهاي عربي كه از تروريست ها در سوريه حمايت مي كنند، انتقاد كرد و آنها را به دامن زدن به خشونت ها در سوريه، متهم كرد.

سليمان در پاسخ به سوالي در مورد قاچاق سلاح از مرزهاي لبنان به سوريه، گفت: ارتش و نيروهاي امنيتي لبنان، در ماه هاي اخير حضور خود را در مرزها افزايش دادند و با هر تحركي كه بر منافع لبنان و سوريه تاثير داشته باشد، بشدت برخورد خواهد كرد و از كشورهايي كه از شورشيان سوري حمايت مي كنند، خواسته است كه از اقدامات تحريك آميز خود كه باعث تنش در منطقه مي شود، دست بردارند.

برچسب ها: سلیمان ، همکاری ، لبنان ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار