جامعه اسلامي دانشجويان طي نامه اي خطاب به دبير شورايعالي امنيت ملي نوشت: تقارن مذاکرات بغداد با روز فتح خرمشهر، نويد مي دهد که فتحي ديگر در راه است.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در نامه جامعه اسلامي دانشجويان خطاب به دکتر جليلي آمده است:

دبيرمحترم شورايعالي امنيت ملي

سلام عليکم؛

با توجه به مذاکرات آتي جمهوري اسلامي ايران با 1+5 در سوم خرداد در بغداد، چند نکته را به سمع و نظر شما به عنوان نماينده عالي جمهوري اسلامي در اين نشست مي رسانيم.

دکتر سعيد جليلي، همانطور که مستحضريد جبهه مقاومت اکنون در موقعيت بدر و خيبر به سر مي برد، جنبش اصيل دانشجويي معتقد است که در مقابل تهديد زورگويان، بايد ديپلماسي تقابلي از سوي نماينده جمهوري اسلامي ايران به کار گرفته شود و اجازه تعرض حتي لفظي به دشمنان انقلاب اسلامي داده نشود.

دبير محترم شورايعالي امنيت ملي، گفتمان تهديد و فشار که غرب همواره بر آن اصرار ورزيده است، براي جوانان اين انقلاب غير قابل تحمل است و ما اميدواريم حضرتعالي به عنوان نماينده عالي نظام اسلامي به سران کشورهاي اروپايي وآمريکايي اين نکته را يادآور نماييد که جوانان اين انقلاب ميزي را که تمام گزينه هاي خيالي مستکبران بر روي آن باشد،‌خواهد شکست. کما اينکه اکنون به لطف مجاهدت هاي امت اسلامي ايران و بيداري که در سطح جهان اتفاق افتاده است و به برکت خون شهداي انقلاب اسلامي، ميزي که رئيس جمهور ايالات متحده از آن نام مي برد، هيچ پايه و تکيه گاهي ندارد.

فرزند مجاهد ملت ايران، جناب دکتر جليلي، سوم خرداد مصادف است با حماسه سازي همرزمان حضرتعالي در عمليات عظيم و الهي بيت المقدس و آن فتح باب بزرگي که محمد جهان آرا و همرزمانش با دستان توانمند خود، در قلعه خيبر زمان را با توکل و اراده خداوند فتح کردند.

اين ملت با پيروي از فرمايشات رهبر خود آخرين سنگرهاي دشمن بعثي در کشور خود را در نورديده و به دنيا ثابت کرد، ملتي که شهادت دارد، اسارت ندارد. آن روز تمام اينان که امروز طرف مذاکره با امت اسلامي ايران قرار دارند. در حمايت از رژيم بعث و ديکتاتور صدام حسين با يکديگر مسابقه گذاشته بودند.

شايسته است که به آنان اين روز را يادآوري و اعلام کنيد، تاريخ نشان مي دهد که غرب با داشتن چنين سابقه اي نياز دارد که اعتماد امت اسلامي را جلب کند و در مقابل امت اسلامي ايران با اهداي بيش از 200 هزار شهيد اين اعتماد را سال ها قبل به اين کشورها داده است که هرگز ذره اي از حقوق خود کوتاه نخواهد آمد.

مقارن شدن مذاکرات بغداد با روز فتح خرمشهر، نويد مي دهد که فتحي ديگر در راه است؛ فتحي از جنس مقاومت و پايداري. چرا که پيروزي در فرهنگ امت اسلامي به نتيجه نيست، که به انجام تکليف است.

جناب دکتر جليلي، خواسته امت اسلامي پافشاري برحق ايران اسلامي است و در اين بين نيازي به تکرار دوباره آن براي شما نيست؛ دعاي خير محمد جهان آرا اين سرباز خميني کبير(ره) و 200 و چند هزار گلگون کفن وطن همواره بدرقه راهتان باشد.

برچسب ها: مذاکرات ، بغداد ، جلیلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار