فعال سیاسی اصولگرا گفت: رئیس‌جمهور باید از اینکه مجلس راه او را برای انتخاب افراد اصلح هموارتر می‌کند، استقبال کند.

محمد حسن قدیری ابیانه فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به لیست پیشنهادی رئیس جمهور برای کابینه دولت اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب انتخاب اعضای دولت را کار مشترک دولت و مجلس تلقی کردند و این قوا باید شاخصه های دوازده گانه مدنظر ایشان را مبنای کار خود قرار دهند.

کابینه دولت جای افراد ناصالح نیست

وی افزود: مجلس باید موشکافانه به بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی بپردازد چرا که این افراد باید به مدت چهار سال سکاندار امور اجرایی کشور باشند و در حقیقت اگر رئیس قوه مجریه در انتخاب اعضای دولت خود اشتباهی کرده باشد نمایندگان مجلس باید آن را اصلاح کنند.

قدیری ابیانه متذکر شد: ممکن است در بین افراد معرفی شده اشخاصی صلاحیت مورد نظر برای تصدی امور اجرایی را نداشته باشند و رئیس جمهور باید از این که مجلس راه او را برای انتخاب افراد اصلح هموارتر می‌کند استقبال کند چرا که کابینه دولت جای افراد ناصالح نیست و این همکاری و هم افزایی توسط وکلای ملت قطعا به نفع آقای پزشکیان است.

فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: اصلاح طلبان به دلیل حمایت از آقای پزشکیان در ایام انتخابات،انتظار داشتند که وی مطیع و امر بر آنان باشد و با آن که درصد بالایی از اعضای دولت و معاونان رئیس جمهور از جریان اصلاحات انتخاب شده اند اما برخی از افراد این جریان تمامیت خواه هستند و همه چیز را برای خود می‌خواهند و ظاهرا منافع برای آنان اهمیت ندارد.

اصلاح طلبان انتظار داشتند که پزشکیان از خانم منصوری اطاعت کند

وی گفت: ظاهرا برخی دوستان اصلاح طلب انتظار داشتند که آقای پزشکیان از خانم آذر منصوری اطاعت کند و مخالفتهای چهره های این جریان با سیاست‌های رئیس جمهور منتخب جزء نکات مثبت ایشان است و امیدواریم کسانی از مجلس رأی اعتماد بگیرند که پایبند به حکومت اسلامی، سیره امام علی علیه السلام و سیاست‌های رهبر معظم انقلاب باشند.

خبرنگار: فاطمه سیدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
رتبه بندی ناقص بازنشستگان فرهنگی ۱۴۰۲ را اصلاح کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۷ ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
این بنده خدا که همه حضور مسولانه دارد کیه،چکاره هست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۸ ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
این هنوز زنده س؟ یادمه می‌گفت با پانصد میلیون می‌تونه یه نفر توی ونزوئلا رو شیعه کنه. خدا رو شکر ما این نوابغ رو داریم. تداوم انقلاب بخاطر همین بزرگان زنده س.
آخرین اخبار