نماینده موافق وزیر پیشنهادی بهداشت دولت چهاردهم در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در دفاع از این وزیر توضیحاتی را بیان کرد.

بابک رضازاده نماینده موافق وزیر پیشنهادی بهداشت دولت چهاردهم در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: منظور ما از وفاق ملی چیست؟ ما آمده‌ایم در این برهه که مشکلات زیادی وجود دارد با کمک همدیگر مشکلات را از بین ببریم و برای این کار‌ها افراد توانمند می‌خواهیم.

وی افزود: وزیر پیشنهادی بهداشت دولت چهاردهم در جبهه جنگ و از دکتران ساک به دست جنگ بوده‌اند. ایشان برای حمایت از مردم ایران به جبهه رفتند و ما هم در هر زمانی آماده‌ایم که به فرمان رهبر در هر کجا از وطنمان دفاع کنیم و هیچ کس وطنش را نمی‌تواند بفروشد و همه نقاط کشور از آن ما است.

رضازاده ادامه داد: در این ایام که با تنگنای مالی با توجه به تحریم‌ها رو به رو هستیم توجه وزیر پیشنهادی به سطح‌بندی خدمات وجود دارد تا خدمت‌رسانی به نیازمندان با توزیع عادلانه و مدبرانه با مشکل رو به رو نشود و ایشان از رزمندگان ما است. 

نماینده موافق وزیر پیشنهادی بهداشت اضافه کرد: ۷ وزیر قبلی از ایشان حمایت کردند و این اساس علمی و مدیریتی دارد، در کنار قابلیت‌های فردی ایشان برنامه ارائه شده به مجلس نکات مهمی دارد که بسیار مهم و منطبق بر برنامه هفتم، سند چشم‌انداز و ابلاغی‌های رهبری هستند. این برنامه اگر اجرایی شود نجات‌دهنده نظام سلامت کشور است.

رضازاده خاطرنشان کرد: ایشان مخالف خارج شدن دکتر‌ها و پرستار‌ها از کشور هستند و ما هم مخالف خروج نوابغ هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار