سردار سرتیپ پاسدار طلایی نیک گفت: برنامه‌های امیر نصیرزاده در چارچوب تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و سیاست‌های ستاد کل نیرو‌های مسلح است.

سردار سرتیپ پاسدار طلایی نیک سخنگوی وزارت دفاع درباره سوابق و برنامه‌های امیر دکتر نصیرزاده در وزارت دفاع گفت: امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده از فرماندهان موفق ارتش جمهوری اسلامی ایران است که با خدمت در نیروی هوایی ارتش و ستاد کل نیرو‌های مسلح دارای تجارب مناسب در حوزه دفاعی می‌باشد.

سخنگوی وزارت دفاع ادامه داد: سوابق و تجارب مدیریتی، شناخت و تعامل امیر سرتیپ نصیرزاده با مجموعه‌های نیرو‌های مسلح و رویکرد برنامه محوری ایشان می‌تواند در اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی جهت تصدی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و استمرار اقدامات تحولی جاری در این وزارتخانه و صیانت از عملکرد جهشی دوره‌ی سیزدهم موثر باشد.

سردار طلایی نیک با اشاره به برنامه‌های امیر نصیرزاده گفت: برنامه‌های امیر نصیرزاده در چارچوب تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و سیاست‌های ستاد کل نیرو‌های مسلح و هماهنگ با احکام قانون برنامه هفتم و اسناد بالادستی حوزه دفاعی، جامعیت خوبی دارد و انتظار می‌رود با توجه به بررسی و استقبال نمایندگان محترم در کمیسیون‌های مجلس، رای اعتماد بالا را کسب کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار