دستیار راهبردی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: زمان و مکان پاسخ به تجاوز دشمن را خودمان تعیین می‌کنیم و این روز‌ها سخت‌ترین روز‌های بلاتکلیفی صهیونیست‌ها است.

امیر سرتیپ سعید شعبانیان دستیار راهبردی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر قزوین گفت: ایران حق دارد براساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل به جنایت رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله به حریم این کشور پاسخ قاطع دهد و دشمن نیز بداند که با نقض قوانین بین المللی، پاسخ محکمی خواهد گرفت.

به گفته وی، زمان و مکان پاسخ به تجاوز دشمن را خودمان تعیین می‌کنیم و این روز‌ها سخت‌ترین روز‌های بلاتکلیفی صهیونیست‌ها است تا جایی که در سوراخ‌های خود خزیده و خاموش شده اند.

دستیار راهبردی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: این روز‌ها باید بیش از گذشته به فکر افزایش اقتدار دفاعی کشورمان باشیم، مردم کشور ما به دشمنی‌های همیشگی آمریکا و رژیم تروریستی و صهیونیستی واقف بوده و به همین جهت این روز‌ها شاهد ضربت ذوالفقار نیرو‌های مسلح هستیم، اما هنوز انتقام خون شهدایی، چون سردار سلیمانی و اسماعیل هنیه و فواد شکر را از دشمن نگرفته ایم.

سرتیپ شعبانیان ادامه داد: واقعیت این است که تحریم ها، تنگنا‌هایی را به وجود آورده، اما در عرصه دفاعی بیشتر تهدید‌ها به فرصت تبدیل شده است تا جایی که امروز با همکاری شرکت‌های دانش بنیان در لبه دانش و تکنولوژی حرکت می‌کنیم و دشمنان از این کار ما انگشت به دهان مانده اند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی امروز بیش از ۹۰ درصد تولیدات تجهیزات دفاعی را با دستان خود تولید می‌کند و دست برتر را در موشک‌های نقطه زن دارد، تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس براساس مهندسی معکوس عمل می‌کردیم و حتی یک موشک نداشتیم، اما امروز از نقطه ایده به تولید رسیده ایم و هر چه نیرو‌های مسلح احتیاج داشته باشند در مجموعه ما قابل دسترسی است.

دستیار راهبردی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: بهترین راه برای ما پیروی از ولایت است و به آمریکاییان می‌گوییم که "از صلح مگو سخن که در پهنه رزم، جز برق سلاح خود جوابت ندهیم".

وی همچنین ضمن تبریک سالروز بازگشت آزادگان به وطن، عنوان کرد: قزوین زادگاه شهیدان رجایی بابایی، لشکری و نیز سیدالاسرای جنگ تحمیلی یعنی ابوترابی است و در عین حال نیز بایستی یادی کنیم از شهیدان رییسی، سلیمانی، هنیه و فواد شکر از فرماندهان ارشد نظامی حزب الله و برای شادی روحشان دعا کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.