سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افشار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حضور اثرگذار در انتخابات وظيفه تشکل‌هاي دانشجويي است

"مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه رشت" گفت: رسالت بسیج دانشجویی حضور پرشور و فعال در انتخابات و انتخاب فرد اصلح براي خدمت‌گذاري به مردم است در نتيجه بسيج دانشجويي بايد به بهتربن شکل به فعاليت در اين عرصه بپردازد.

 "افشار" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با فعالیت‌های بسیج دانشجویی دانشگاه رشت در سال 91 اظهار داشت: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی باهدف ارتقاي سطح آگاهی دانشجویان اولويت اول برنامه‌هاي بسيج دانشجويي دانشگاه رشت بود.

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه رشت گفت: انتشار نشریه "دریچه‌نو" با پرداختن به مسائل سیاسی، اقتصادی و اخبار داخلی دانشگاه، مهمترین دستاورد و نتيجه تعامل و همدلی دانشجويان به حساب مي‌آيد.
 
اين فعال دانشجويي با تأکید بر لزوم  فعاليت دانشجویان در عرصه سیاست تصريح کرد: رسالت بسیج دانشجویی حضور پرشور و فعال در انتخابات و انتخاب فرد اصلح براي خدمت‌گذاري به مردم است در نتيجه بسيج دانشجويي بايد به بهتربن شکل به  فعاليت در اين عرصه بپردازد.

مسئول بسیج دانشگاه رشت در پایان با بيان اينکه تا کنون برنامه خاصي براي دعوت از کانديداهاي انتخابات رياست‌جمهوري نداشته‌ايم، خاطر نشان کرد: با توجه به اينکه دانشگاه جايگاه برگزيدگان و نخبگان هر جامعه است، لذا سنگين‌ترين مسئوليت‌ها به لحاظ آگاه‌سازي جامعه بر دوش اين قشر فرهيخته است و بايد تمام تلاش خود را در جهت برگزيده شدن فرد اصلح در انتخابات رياست جمهوري 92 انجام دهد و ما نيز سعي داريم در زمان مناسب اين مسئوليت خطير را به خوبي اجام دهيم.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشگاه ، بسیج ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.