اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در ارتباط با انتخابات رياست‌جمهوري سال آينده و نحوه فعاليتش در اين عرصه، اطلاعيه‌اي را منتشر کرد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، جامعه اسلامی دانشجویان اطلاعیه شماره 2 انتخاباتي خود را منتشر کرد.

متن اطلاعيه به شرح زير است:

تجربه جنبش دانشجویی در 10 انتخابات گذشته و شرایط حساس و فوق‌العاده انقلاب اسلامی در پیچ تاریخی پیش روی نظام اسلامی ایجاب می‌کند که ما دانشجویان نقش خود در انتخابات آتی را با یک برنامه هدفمند به‌صورتی طراحی نماییم که قدرت تحلیل و تشخیص امت اسلامی ایران بیش از پیش افزایش یابد و به‌نظر ما این مهمترین تکلیف و وظیفه جنبش اصیل دانشجویی خواهد بود.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در انتخابات آتی در نظر دارد به این تکلیف شرعی خود عمل نماید و فضایی شفاف و روشن از انتخابات را برای ملت بزرگ ایران تصویر نماید و حرکتی گفتمان محور به سمت انتخابات داشته باشد. لذا با تصمیم اعضای شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور، بنا شد تا شاخصه‌های رئیس‌جمهور آتی متناسب با شرایط انقلاب در حوزه داخلی و خارجی تعیین و بنا به شرایط آینده به اطلاع افکار عمومی کشور برسد.

«بنا بر این مصوبه، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تحت سازوکار تدوین شده برای انتخابات در قالب کرسی انتخابات ریاست‌جمهوری و مناظرات نماینده این اتحادیه با گفتمان‌های موجود و کارگروه ویژه تعیین شاخصه‌ها به نتیجه نهایی خواهد رسید.»

 این اتحادیه تا اواسط اردیبهشت ماه وارد تعیین مصداق برای ریاست‌جمهوری نخواهد شد و هرگونه اخبار و موضع‌گیری جامعه اسلامی دانشجویان توسط دفتر مرکزی این اتحادیه در تهران به اطلاع افکار عمومی کشور خواهد رسید و مسلما تمامی اخباری که از ناحیه‌ای غیر از اطلاعیه‌های رسمی دفتر مرکزی منتشر شود فاقد اعتبار خواهد بود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: جامعه ، اسلامی ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار