دبیر اتحادیه سوم دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به استقلال جنبش دانشجویی در فعالیت‌های مختلف گفت: اعضای دبیر خانه تشکل‌ها، تمام سعی خود را برای بهبود اوضاع و پوشش‌دهی نقاط ضعف در فعالیت دانشجویان دانشگاه آزاد به کار گرفته‌اند.

"احسان عباسی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فضای انتخاباتی دانشجویان در سال‌های 84 و 88 اظهار داشت: در آن سال‌ها با توجه به ریاست جاسبی در دانشگاه آزاد اسلامی، حمایت از فرد خاص در انتخابات از سوی دانشجویان در دستور کار و فعالیت‌های دانشجویی قرار گرفته‌ بود این در حالی است که اکنون دانشجویان فعالیت خود را بر مبنای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات قرار داده‌اند.

وی با اشاره به اعمال فشار روانی حاکم بر فضای فعالیت دانشجویان در زمان ریاست "جاسبی" تصریح کرد: در دوره‌های قبلی، مسئولان ارشد دانشگاه محدودیت‌های زیادی برای فعالیت دانشجویان ایجاد می‌کردند و جنبش دانشجویی آن زمان با شریط کنونی در دانشگاه‌ها آزاد سراسر کشور اصلا قابل قیاس نیست.

"دبیر اتحادیه سوم دانشگاه آزاد اسلامی" با اشاره به استقلال جنبش دانشجویی در فعالیت‌های مختلف بیان داشت: اعضای دبیر خانه تشکل‌ها، تمام سعی خود را برای بهبود اوضاع و پوشش‌دهی نقاط ضعف در فعالیت دانشجویان دانشگاه آزاد به کار گرفته‌اند و تاکنون شاهد موفقیت‌های زیادی از سوی آنها در این زمینه بوده‌ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار