دبیرکل مجمع اسلامی دانشجویان در نشست خبري فعالیت انتخاباتی دانشجویان و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی را مورد بررسي قرار داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، "احسان عباسی" دبیرکل مجمع اسلامی دانشجویان در نشست خبری این مجمع با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال 92 اظهار داشت: آنچه که در این مدت مدنظر دانشجویان قرار می گیرد رعایت اخلاق سیاسی است که بتوانیم در جذب مشارکت حداکثری سیاست اتحاد را انجام دهیم.

وی افزود: در تمامی شهرستان‌ها کارگروه‌هایی را بنا به بافت اجتماعی هر شهری تشکیل داده‌ایم.

این فعال دانشجویی در ارتباط با حمایت اتحادیه سوم دانشجویان دانشگاه آزاد از يک کاندیدای خاصی در انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: حمایت از شخص خاص را در فعالیت‌های خود مدنظر قرار نداریم اما اگر چنانچه به اجماع برسیم شاید در نزدیکی انتخابات از شخص خاصی حمایت کنیم.

دبیرمجمع اسلامی دانشجویان گفت: در راستای فعالیت انتخاباتی اسفند ماه، برنامه ‌های مختلفی را در دانشگاه‌های سراسر کشور ترتیب داده‌ایم تا بتوانیم در جهت اهداف خود  براي برگزاری انتخاباتی با شکوه گام برداریم.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های انتخاباتی مجمع اسلامی پرداخت و گفت: ششم اسفند ماه دانشجویان دانشگاه بوشهر در جهت بصیرت افزایی انتخابات با توجه به منویات مقام معظم رهبری نشستی را با "صفارهرندی" خواهند داشت و همچنين در هفدهم اسفند ماه دانشجویان دانشگاه کرمانشاه در راستای اسلامی کردن فضای دانشگاه‌ها همایشی را برگزار و در نهایت دوازدهم اسفند ماه اردوی راهیان نور به شلمچه صورت خواهد گرفت.

*کرسی‌های آزاد اندیشی به یک شعار تبدیل شده است

سخنگوی اتحادیه سوم دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها گفت: برگزاری این کرسی‌ها در حال حاضر به یک شعار تبدیل شده اما در جهت نهادينه کردن آن در حرکتيم.

این فعال دانشجویی در ارتباط با عدم موفقیت کرسی‌های آزاد اندیشی تصریح کرد: متأسفانه برگزاری کرسی‌ها فقط در حوزه سیاسی نهادینه شده این در حالی است که پتانسیل لازم برای برررسی موضوعات مختلف در جامعه در بدنه دانشجویی وجود دارد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: مجمع ، اسلامی ، دانشجویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار