در بيانيه اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی آمده است: ملت ايران در خط انقلاب اسلامی به سوی وحدت ملی و همبستگی تا رسیدن به قله‌های عزت و شرافت، پیشرفت و عدالت، حرکت کرده و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران،‌ بیانیه قدردانی اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از حضور حماسی مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی در یوم الله 22 بهمن به شرح زير است:

حماسه حضور بی‌نظیر ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی در  یوم الله 22 بهمن كه در یكی از حساس‌ترین مقاطع تاریخی و سرنوشت‌ساز به وقوع پیوست بار دیگر آگاهی و بصیرت ملت تاریخ‌ساز ایران را به رخ جهانیان كشید.

به درستی که راهپیمایی 22 بهمن  صحنه زیبای خلق حماسه حضور ملی مردم ایران اسلامی بود. این حضور برگ زرینی دیگر در دفتر قطور خاطرات و افتخارات ملی مردم شریف ایران بود.

راهپیمایی 22 بهمن تجدید میثاق دوباره با انقلاب اسلامی و آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و مقام عظمای ولایت و روز تکریم و قدردانی مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی بود.

همه آمده بودند تا در جشن بزرگ پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی‌مان شرکت کنند و سجده شکر به جای آورند. همه آمده بودند؛ از زن و مرد، پیر و جوان، فارس و عرب، ترک و لر، خرد و کلان، همه و همه آمده بودند تا بگویند هنوز ما زنده‌ایم و تا زنده‌ایم در خط انقلاب اسلامی به سوی وحدت ملی و همبستگی تا رسیدن به قله‌های عزت و شرافت، پیشرفت و عدالت، حرکت نموده و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم و یاد و خاطره شهدای والا مقام انقلاب اسلامی و بهمن خونین 57 را زنده نگه‌داشته و حماسه‌ای دیگر به تاریخ پرافتخار ایران اسلامی افزودند.

مردم شریف و ولایت مدار حضور پرشورتان غرور و سربلندی را برای ایران عزیز به ارمغان آورد، تحکیم و اتحاد و انسجام اسلامی‌تان را نمایان نمود، غرور و سربلندی که با خلق حماسه‌ای دیگر در بیست‌ودوم بهمن ماه سال 1391 به صحنه انقلاب طراوت و تازگی بخشید و عزت و عظمت ایران را به رخ جهانیان کشاند.

در یوم الله 22 بهمن امسال جلوه‌ای از شکوه و اقتدار و وحدت ملت با آرمان‌های والای انقلاب بر صفحه خیابان‌های ایران اسلامی نقش بست و تجلی بخش خروش بانگ «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» شد.

در پایان اعضای شورای مرکزی اتحایه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نمایندگان جنبش دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی این همه شور و شعور و خلق حماسه شکوه ملت بیدار و با بصیرت ایران اسلامی را می‌ستاییم و دستان پرمهر ملت بزرگ ایران را به گرمی می‌فشاریم و از همه اصحاب رسانه، خبرگزاری‌ها، مطبوعات و جراید و به ویژه صدا و سیمای جمهوری اسلامی که در انعکاس مناسب و گسترده و هوشمندانه این واقعه سترگ و حماسه عظیم سهیم بوده اند تشکر و قدردانی می‌کنيم.
    
انتهاي پيام/
برچسب ها: بیانیه ، بهمن ، عزت ، مردم ، انقلاب ، عدالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار