اصفهان؛

اجرای 59 برنامه فرهنگی در دهه فجر توسط شهرداری کاشان

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان از اجرای 22 طرح فرهنگی در قالب 59برنامه در دهه فجر در این شهرستان توسط این سازمان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجتبی رضازاده امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: این سازمان برای دهه فجر پیش رو 22 طرح فرهنگی در قالب 59 برنامه را در این حوزه پیش بینی کرده است که شهروندان می توانند در دهه پیروزی انقلاب اسلامی از آن بهره مند شوند.
وی برگزاری شب شعر انقلاب را حسن مطلع برنامه های درنظر گرفته شده برای دهه فجر بیان کرد و گفت: این محفل ادبی با حضور آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و با شرکت شاعران، ادیبان و سخنوران منطقه فرهنگی دارالمومنین همراه با تکریم مقام شاعر فقید و انقلابی مرحوم استاد مشفق کاشانی با حضور خانواده این چهره ماندگار شعر معاصر، شامگاه 11 بهمن ماه از ساعت 19 در حسینیه حضرت علی اکبر(ع) برپا می شود.
مشاور شهردار کاشان، برگزاری همایش مسئولان هیات های مذهبی در نخستین روز دهه فجر را یادآور شد و افزود: این همایش با موضوع« نقش هیات های مذهبی در انقلاب اسلامی» از ساعت 19 روز 12 بهمن ماه جاری در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار می شود.
رضازاده، برگزاری همایش «انقلاب تا ظهور» را برنامه دیگر دهه فجر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان ذکر و خاطرنشان کرد: این برنامه در 13 بهمن ماه از ساعت 18:30 در فرهنگسرای المهدی(عج) با سخنرانی یکی از کارشناس صدا و سیما اجرا می شود.
وی از «زن انقلابی» به عنوان همایش دیگر ایام پیش رو یاد و عنوان کرد: این همایش با عنوان بررسی نقش بانوان در انقلاب اسلامی در 14 بهمن ماه در حسینیه مجتبویون روبروی کوچه مسجد باب الحوائج(عج) با همکاری مجمع یاوران حضرت مهدی(عج) حوزه دوم مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) برگزار می شود.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با بیان اینکه «ما هستیم» عنوان همایش پیاده روی خانوادگی است که از ساعت 8 صبح روز 15 بهمن ماه از محل باغ فین به طرف پارک جنگلی چهل حصاران صورت می گیرد گفت: در همین روز نمایشگاه فجر به منظور ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی در فرهنگسرای المهدی(عج) دایر می شود.
رضازاده همچنین از برگزاری جشن بزرگ انقلاب به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر با میزبانی از هنرمندان برجسته کشور نظیر سالار عقیلی، حمید ماهی صفت و میلاد هارونی و همچنین با برنامه هایی چون شعرخوانی، تقدیر از خانواده شهدای انقلاب، خاطره گویی در شامگاه 15 و 16 بهمن جاری از ساعت 19 در سالن شهید اردهال فین بزرگ کاشان خبر داد.
مشاور شهردار کاشان افتتاح خانه «فرهنگ هنر و رسانه جوانه» از ساعت 17 روز 18 بهمن ماه را یادآور شد وگفت: این مرکز در راستای ایجاد فرهنگ و سواد رسانه ای و استفاده بهینه از فضای مجازی با هدف مقابله با تهدیدات و مخاطرات عرصه سایبری صورت می گیرد.
رضازاده از برگزاری آیین اختتامیه جشنواره ترنم بیداری با محتوای نواهای انقلابی در شامگاه 21 بهمن ماه جاری در فرهنگسرای مهر خبر داد و گفت: در این مراسم از هنرمندان برتر شرکت کننده در این جشنواره در دو بخش کلیپ و سرود تقدیر به عمل می آید.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.