اصفهان؛

برگزاری بیش از 50 برنامه شاخص در فلاورجان به مناسبت دهه فجر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان فلاورجان گفت: بیش از 50 برنامه شاخص در نقاط مختلف شهرها و روستاهای شهرستان در ایام‌الله دهه فجر امسال برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ابراهیم رحیمی در نشست خبری با جمعی از خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن سی و هشتمین سالگرد دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: این انقلاب به راحتی به دست نیامده و برای آن افراد زیادی خون ‌دل‌ خورده‌ و بسیار شکنجه‌ شده‌اند، به همین دلیل باید قدرشناس این نعمت الهی یعنی انقلاب اسلامی باشیم.

وی افزود: در گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ستاد دهه فجر شهرستان با تشکیل 18 کمیته اصلی و7 کمیته فرعی اقدام به برنامه‌ریزی و هماهنگی جهت برگزاری آیین‌های گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان فلاورجان با اشاره به پیش‌بینی بیش از 550 برنامه در ایام دهه فجر در سطح شهرستان، عنوان کرد: بیش از 50 برنامه شاخص در نقاط مختلف شهرها و روستاهای شهرستان در ایام‌الله دهه فجر امسال برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان فلاورجان در ادامه اظهار داشت: گلبانگ انقلاب اسلامی، رژه موتوری، رژه اسب‌سواران در مرکز شهرستان، مانور تاکسی‌های مرکز شهر و مراسم استقبال نمادین از حضرت امام(ره)، نورافشانی و بانگ الله‌اکبر، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان، محافل انس با قرآن و مسابقات قرآنی، برگزاری جشن‌های انقلاب در شهرها و روستاها، برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف از جمله فوتسال و والیبال ویژه خواهران و برادران از جمله برنامه‌های دهه فجر در شهرستان فلاورجان است.

رحیمی برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و هنری را از دیگر برنامه‌های دهه فجر فلاورجان دانست و گفت: برگزاری مسابقه در مدارس، برگزاری همایش‌های مختلف پیاده‌روی و کوهنوردی خانوادگی، دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، برگزاری نشست‌های بصیرت‌افزایی و گفتمان دینی، حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی و برنامه‌های جنبی آن و برگزاری یادواره شهدای روحانی و سخنرانی یکی از سخنرانان مطرح در مراسم راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه‌های شاخص ستاد دهه فجر شهرستان فلاورجان است.

وی در پایان عنوان کرد: برنامه‌های دهه فجر از روز سه‌شنبه 12 بهمن پس از نواختن زنگ انقلاب در مدرسه بهار آزادی و با برگزاری مراسم ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در ساعت 9:33 صبح با حضور مسؤولان، دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای فلاورجان آغاز می‌شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار