اصفهان؛

برگزاری میهمانی لاله هاهمزمان با دهه مبارک فجر

مراسم غبارویی ،عطرافشانی و گل باران قبور شهدای نایین برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مراسم میهمانی لاله ها همزمان با اولین پنجشنبه دهه مبارک فجر و با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در گلزارهای شهدای نایین برگزار شد.

امروز مسئولین و مردم  آمده بودند تا با حضورشان در اولین پنجشنبه از دهه مبارک فجر، در کنار قبور مطهر شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ، با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کنند.
نماینده  نایین و خوروبیابانک ، نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولان و مدیران اجرایی، روسای ادارات و نهادها، روحانیون و امام جمعه، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در مراسم میهمانی لاله ها شرکت کردند.
تجدید میثاق با شهدا امروز با اهدای شاخه های گل و قرائت فاتحه به روح و روان شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس همراه بود.

گفتنی است مراسم میهمانی لاله ها در مناطق دیگر شهرستان نایین نظیر بافران، محمدیه، مزرعه امام و گلزارهای شهدای گمنام آزاد اسلامی نایین و بافران  نیز با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.
در حاشیه مراسم غبارویی حجت السلام روح الله بیاتی نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج نایین  پیروزی انقلاب اسلامی حاصل رشادت ،ایثارگری و ازخود گذشتی ها دانست و شاخص این جانفشانی ها را شهدا عنوان کرد.

وی  افزود : یکی از عوامل اقتدار ،قدرت نظام جمهوری اسلامی همین روحیه ایثارگری است وتا این روحیه قوی و ادامه داشته باشد همیشه  جمهوری اسلامی ایران پابرجا خواهد بود و  اگر یاد شهدا و روحیه های ایثارگری تضعیف شود قطعا جمهوری اسلامی هم ضربه و تضعیف خواهد شد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.