سرلشکر رحیم‌صفوی:

سیلی پشیمان‌کننده به اسرائیل خواهیم زد

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: دشمنان ایران و انقلاب از جمله آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی ‌از سیلی پشیمان‌کننده و تنبیه وعده داده شده‌ بیمناک شده‌اند.

سردار سرلشکر سیدیحیی رحیم صفوی در مراسم هفتمین روز شهادت شهید سردار زاهدی و سومین سالروز شهادت شهید حجازی ضمن دورد و صلوات بر محمد (ص) و اهل بیت (ع) اظهار داشت: امام زمان (عج) صاحب اصلی انقلاب و برپاکننده حکومت عدل و صلح جهانی و سرکوب‌کننده کافرین و مشرکان است؛ خدای سبحان را شاکرم که به این بنده حقیر و جا مانده از قافله شهیدان فرصت داد تا به مناسبت هفتمین روز شهادت سردار مجاهد محمدرضا زاهدی و سومین سالروز شهادت سردار حجازی در جمع نورانی و پرصلابت مردم مومن، خردمند و شجاع مردم اصفهان و خانواده‌های صبور و عالی قدر شهدا باشم.

وی افزود: گلستان شهدا و تخت فولاد اصفهان اماکن مقدسی هستند که مزار شهدای والامقام دوران دفاع مقدس و یک پیامبر بزرگ، علمای بزرگ اسلام و ادیبان در آن واقع شده است.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه مزار ۷ هزار شهید در گلستان شهدا واقع شده است، خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب معروف بود که یکی از در‌های بهشت از لسان‌الارض باز می‌شود، اما ما درک نمی‌کردیم که آن در از سمت محل شهدا به بهشت باز می‌شود و این ۷ هزار شهید در راه اسلام بهشتی هستند؛ در حضور امام زمان (عج) و هم‌رزمان شهیدم از جمله شهیدان خرازی، کاظمی، حجازی به ویژه سردار شهید زاهدی و همه شهدای دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت استعانت می‌طلبم، آنچه بر قلب مجروح و داغدارم می‌گذرد، بر زبانم جاری کند.

وی با تاکید بر اینکه شهدا زنده و نظاره‌گر ما هستند و این وعده خداوند است، متذکر شد: بنده از جانب مقام معظم رهبری مامور و وکیل هستم که سلام ایشان را به همه تشیع‌کنندگان مراسم سردار شهید زاهدی برسانم، در این هفته گذشته مراسمات متعددی در اصفهان برگزار شد و مردم غیور اصفهان سنگ تمام گذاشتند و مشخص است که روحیه مقاومت و مجاهدت در جوانان برومند اصفهان موج می‌زند.
سرلشکر صفوی ضمن قدردانی از سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و فرماندهان این ارگان‌ها و همه دست‌اندکاران مراسم گرامیداشت شهادت سردار زاهدی، تصریح کرد: تشییع پیکر مطهر شهید زاهدی آن هم با زبان روزه قلب امام زمان (عج) را خشنود ساخت و روحیه مجاهدت و مقاومت مردم اصفهان را به تمامی جهانیان نشان داد و در همه دنیا منعکس شد؛ این مراسم پرشکوه دوستان انقلاب اسلامی را خشنود و دشمنان ایران و انقلاب از جمله آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی را از سیلی پشیمان کننده و تنبیه وعده داده شده، بیمناک ساخت.

وی خطاب به مردم اصفهان گفت: صهیونیست‌ها یک هفته است که در وحشت به سر می‌برند و آماده‌باش اعلام و حمله نظامی به رفح را متوقف کرده‌اند، چون نمی‌دانند که ایران می‌خواهد چه کار کند و چه زمانی و از طریقی واکنش نشان می‌دهد و به همین دلیل وحشت سراسر رژیم صهیونیستی و حامیانش را گرفته است.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا یادآور شد: این جنگ روانی، سیاسی و رسانه‌ای برای آنها از خود جنگ وحشتناک‌تر است و باعث شده که عده‌ای از آنها فرار کنند و عده‌ای دیگر هر شب به پناهگاه می‌روند، چون می‌ترسند ایران حمله کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۴ فروردين ۱۴۰۳
هی سیلی می‌زنیم هی سیلی می‌زنیم
وقتی زدید بیاید بگید